Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Rebecka - 23 maj 2008 18:20

Samtidigt som vi var på exkusion i skogen i onsdag så var jag ju bara tvungen att skriva Rebecka <3 Anton där i skogen på ett träd. Förlååt alla trädälskare men jag kände att det skulle vara fint eftersom det är så man brukar göra i såna kärleksfilmer fast då står oftast  killens namn först plus att det är inristat med en kniv men jag hade bara en penna så det här fick duga. 

Av Rebecka - 23 maj 2008 12:23

 

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta

Du är den som får mig att känna

När du inte finns intill mig så gråter mitt hjärta av längtan till att du ska omfamna det

Jag hoppas att det alltid kommer att vara vi två.


När jag ligger med mitt huvud på din axel, så kan jag höra din puls

Då får du mig att känna att jag är säker när jag ligger i din famn

När våra läppar möts så är det som hela världen försvinner

och kvar finns bara du och jag.

Din famn är som ett värmade skal som värmer min kropp när jag fryser

När vi är tillsammans så är hela min värld hel<3


Av Rebecka - 23 maj 2008 12:08

Ni läsare som inte vet vem jag, så kommer nu några bilder på mig när jag och min klass var ute på exkusion i onsdags. Så detta är jag!;D

Av Rebecka - 23 maj 2008 10:36

Ni kanske läste igår att jag hade varit ute på exkusion med små barn här kommer några bilder därifrån:D Den ena bilden är på en Gråsparv som vi tittade på och den andra bilden är på de tre barnen som jag inte kommer ihåg vad de hette. Den långa killen i grön jacka är min Anton, det är jag i den vita jackan och Pernilla i den svarta. Det är Anna som har tagit bilden. 

Av Rebecka - 23 maj 2008 08:46

Asså det är ju förjaevligt när jag äntligen har tänkt att jag ska följa med när Roy går igenom på tavlan så funkar inte sidan som jag måste vara  inne på för att förstå. Ja men han går faktist inte igenom nåt av intresse så det får gå bra ändå;P 

Idag är det fredag kanske veckans bästa dag eller det är nog lördag. Men iaf idag är det fredag och idag står det biologi som jag har nu, engelska, mat, kemi, mentor och till sist matte på schemat sen ska jag dra hem utan Anton förovanlighetens skull. på skolan är blir det idag är det Stekt kycklingfilé och greenonion dressing med klyftpotatis.   

När jag kommer hem ska jag nog ta och städa min garderob sen ska jag nog möblera om, har varit riktig sugen på att göra det ett tag så nu jag tänkte att jag skulle göra det. Sen ska jag nog börja plugga till de restprov jag har så att jag får ett bra betyg på den kursen iaf.

Nu ska jag sitta och lyssna. Puss & Kram     

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards