Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Rebecka - 17 maj 2008 12:23

Sitter hemma vid datorn och Anton har precis kommit ut från toan och har börjat att titta på mig;) Idag ska han och jag plugga men först ska han dra hem till sig och hämta nya kläder och lite så........ Igår kväll var jätteglad för när jag kom hem med Anton så hade jag fått två brev, jag som aldrig får brev;D ena brevet var från pliktverket och det andra från kommunen som kanske inte alla vet så har jag sökt sommarjobb och ja fick det snacka om glad jag blev:D Sen öppnade jag brevet från pliktverket och det var ett mönstrings papper där det stod att om jag ville mönstra så skall jag svara på en lämplighetsansökan på deras hemsida så då gjorde jag det. Jag vet inte men jag tror att jag skulle vilja göra lumpen.Inte för att typ kriga och så men mer för att hitta nya vänner, jag vet att det är svin jobbigt att göra lumpen men det är allt så kul att sitta och höra på dem som har gjort lumpen berätta om sina "äventyr". Tillbaka till det jag pratade om alltså igår kväll Anton och jag var hemma och hade lite trevligt sen så vid 6 typ så gick vi till pompej för att mäta upp lite kompisar sen när vi hade ätit klart där så gick vi till Richard och tittade på Indiana Jones det var väldigt trevligt faktist:D När vi hade varit där klart så åkte vi hem och somnade som två trött ja människor;P

Nu ska jag fortsätta att städa. Massa kramar;))

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards