Alla inlägg under mars 2008

Av Rebecka - 31 mars 2008 11:48

Sitter på skolan vi har haft en ganska mysig datakunskaps lektion det enda vi gjorde var att göra en enkel datauppgift åsså så tog hon in alla uppgifter vi har gjort under kursen. vi har ätit lunch oxå det var potatisbullar jag åt tre stycken........kul va????.... eller inte hahaha

ja jag vet att jag är lite halv konstig men det är för att jag har kommit tillbaka till skolan å träffat anna<3 å fanny<3 å pernilla<3 å alla andra:D igår var det en riktig piss dag jag gick upp typ kl 9.00 å den så fikade jag å allt var bra sen så åkte jag, pappa å Lowe till tågstationen åsså satte jag mej på tåget å det åkte iväg åsså gick allt bra när jag byte tåg i både göteborg å stockholm men sen när vi kom upp till Gävle så var det nå jävla spår uppehåll så vi var tvungna att åka först till Ånge å sen till sundsvall å då skulle jag få sitta 2 jävla timmar extra på tåget för att vi skulle ta en omväg till ånge så att igår så satt jag på tåget i typ 11 timmar....... jätte kul:( när jag fick reda på det så kan ni ju förstå att jag blev ganska less      

Av Rebecka - 29 mars 2008 11:56

hej alla mina trogna mina läsare

jag vet att jag har varit en svikare som inte har  skrivit men ni får förlåta mig för att jag är hos pappa och alla barnen har varit här å då blir det så jobbigt för då vill alla barnen hålla på med datorn så det har blivit lite lite bloggande denna vecka:( nu sitter jag i pappas kök å skriver på hans konstiga dator jag vet inte vad det är men jag trycker på alla knappar som jag inte ska trycka på.......hahaha

idag ska vi bara ta det lungt det jag vet att jag ska göra är att jag ska gå ut med hundarna snart:D det kommer att bli mysigt men blött för det regnar här:( men det är lite mysigt endå

ja ja men nu ska jag spela spel med min 6 årige bror Lowe

ha det så bra tills vi hörs igen pözz pözz

Av Rebecka - 26 mars 2008 14:54

halloj alla glada jag vet att jag inte har skrivit nåt i helgen men jag har varit i vemdalen å åkt skidor med familjen alltså jag, anton<3, fredrik och mamma det var jätte kul jag kom hem igår å nuu sitter jag på tåget ner till halmstad jag ska vara där några dagar för att vara med pappa och alla där:D det ska bli roligt men nu har jag tänkt mig att skriva vad jag har gjort under den gångna helgen:

I söndags åkte vi till vemdalen typ 8-9 på morgonen å när vi kom fram så fikade vi å efter det så började vi åka skidor det var jättefint väder det var solsken å kall grader.......mysigt mysigt efter att vi hade åkt skidor klart så åkte jag å anton till lägenheten vi skulle bo den var jättemysigt och mamma å fredrik tog bilen å åkte å handlade. till middag blev det kyckling å klyftpotatis med grönsaker det var jättegott efter middagen satt vi bara å slappade i soffan..... sen gick vi å lade oss jag å anton fick ta dubbel sängen det var jättehärligt men man saknade lite att det var trångt:)

På måndagen hade vi en heldag i backen det var jättefint väder men det  som var lite tråckigt var att jag blev sjukt trött i min knön så jag fick sluta lite tidiggare än de andra men det var lite mysigt att bara gå runt i lägenheten själv och pyssla lite:D  till middag fick vi tacos det var oxå gott sen var det bara mys i soffan plus att jag å anton spelade lite kort:)

På tisdagen var det time to åka hem men det stoppade oss inte från att ha en till underbar dag i backen men nu i en annan backe vi åkte till klövsjö för att åka det var oxå jättefint väder även då sen när liftarna stängde vid  16.00 så var det  to go home till sundsvall:D när vi kom fram till sundsvall så var det time att packa om väskan med kläder å grejor som jag skulle ha med mig till pappa åsså fick jag säga hejdå till anton:( å jag fällde en liten tår......usch vad jag hatar att säga hejdå till männiiskor ja ja 

åsså blev det onsdag å då var det tåg dags så nu har jag bara typ 2 timmar å 15 minuter kvar sen är jag framme i halmstad :D härligt härligt

jag vat att fet här blev ett löångt inlägg men om du har lyckats att ta dig igenom det här så kan du lyckas med allt grattis:D    

Av Rebecka - 22 mars 2008 18:09

jag tittade runt på googel å hittade denna fina påskbild.......hahaha

Av Rebecka - 22 mars 2008 17:44

sittter å lyssnar på P3 å väntar på att maten ska bli klar jag tror det skulle bli kassler å ris eller nåt liknade:P nu har jag paranoid städat klart det ser jättebra ut om man jämmmför med tidigare.......det var ingen vacker syn då jag har snart ätit upp mitt påskägg mamma tror fortfarnade att jag är en liten flick för jag fick gå runt på en liten skattjakt innan jag hittade det bakom soffkuddarna......... haha det var ganska kul att se hur roligt mamma hade åt mig när jag sprang runt å letade bland all kudddar..........hahah

snart ska anton komma hit och om hans mamma följer med så kommer det att bli första gången hon och min mamma kommer att träffas haha........ det har endå gått typ 5 månader sen vi blev tillsammans det är ganska ovanligt tycker jag för att min mamma måste typ veta vem jag ska till å ha pratat/träffat kompisens föräldrar innan jag får komma dit men ja ja min mamma har ju iaf träffat antons pappa åsså har hon ju träffat anton ett antal gånger.

nu ropar mamma å säger att det är middag så jag ska dra hejdå:P        

Av Rebecka - 22 mars 2008 13:33

idag är det lördag imorgon är det avresda till vamdalen för skidåkning jag längtar dit, sitter ensam på mitt rum i sängen å bloggar en massa missade dagar. Ikväll kommer anton hit å jag vill att  han ska komma nu.

Men nu ska jag dra å käka jag är svin hungrig.  

Av Rebecka - 21 mars 2008 13:19

igår kom mamma på den braiga iden att vi ska åka till vemdalen så hon har fixat bostad å allt nu:D jagär så glad för anton kommer att få följa med åsså är brorsan med jag är så jävla glad:D

men det som är mindre roligt är att anton ska hem idag men  han kommer komma imorgon igen för att sova hos mig till söndag för vi skall åka typ 7 på morgonen å då är det smidigare om han är här.....

jag kommer att komma hem på tisdag kväll å jag hoppas att jag hinner till träningen för på onsdag morgon ska jag åka till pappa å vara där i några dagar nu ska jag dra å hjälpa mamma med maten å ringa padre för att få reda på vad det är för väder i halmstad hej hej 

Av Rebecka - 20 mars 2008 12:09

nu är det torsdag å det är påsklov inga läxor som måste göras inga större krav utan man behöver bara finnas till å vara allmänt påskig:D anton är hos mig som vanligt;) idag ska anton å jag ner på stan vi ska kolla påallt möjligt men framförallt ska vi köpa present till honom<3 sen blir det förmodligen en liten fika på nåt café mysigt mysigt

men nu ska jag gå hejdå!  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards