Alla inlägg under juni 2009

Av Rebecka - 14 juni 2009 13:31


God morgon världen!


Kommer precis från sängen och sedan duschen men jag känner att jag skulle behöva sova typ 2 timmar till men min underbara pojkvän har svårt att ligga still när han är pigg så det funkar inte så bra, helt enkelt är det bara att gå upp och se glad och pigg ut vilket inte gåt så bra. 


Idag har jag inga planer alls för dagen mer än att jag ska försöka hinna måla naglarna. Det regnar ute som förstörde min plan att jag skulle ligga ute och sola hela dagen men, men det bär ju av till Grekland snart och då har jag planerat att jag ska bli väldigt brun.


Nu tror jag att jag hör Alberts pappa komma hem med osten, så vi kan göra toast mums jag är jättehungrig. Ska fixa frukosten nu: Pöss   

Av Rebecka - 14 juni 2009 00:23



God kväll!


Sitter redo för sängen med tandborsten i munnen och ska så snart jag har borstat klart gå och lägga mig:D Är så trött. 


Sov gott! 

Av Rebecka - 13 juni 2009 21:53


Hej igen!


Nu är den så kallade festen över, vi har gick hem till mig en snabbis för att hämta sovkläder och nu är vi tillbaka igen för att se misson impossible nån utav dom:D nä nu ska jag ta och pussa lite på Albert innan bion börjar. Pöss   

Av Rebecka - 13 juni 2009 17:30


hej bloggen!


Sitter hemma hos Albert som vanligt och myser:D Vi ska snart gå ut till deras innergård och ha en liten grillfest med grannskapet, ska bli lite mysigt:) nu ska vi gå höres. Pöss

Av Rebecka - 12 juni 2009 16:16


hej bloggen!


Sitter hemma hos Albert och ärligt talat så är jag svintrött, det är så hemskt för en lite stund sedan somnade jag i hans sova hehe trött brud. och jg som ska ut i kväll hur skall detta gå, jag kommer somna i soffan hos Anna. Men nej det får jag inte göra.


Min kväll ser ut såhär jag ska äta någonting sen ska jag åka hem till Anna för lite brudmys sen ska vi dra ner på stan och titta på Ragdolls och kanske kanske kommer jag eventuellt träffa min underbara pojkvän om han tycker att jag är värdig att träffa;P


Nu ska ni lyssna på riktig musik, säger Alberts mamma

så jag ska slua blogga nu. Pöss 

Av Rebecka - 2 juni 2009 08:45


God morgon bloggen!


Om precis 45 minuter ska jag vara vid sporthallen redo att paddla iväg med Jocke till Granlo. Jättekul eh nej! Idag är det nämligen NV-dagen och då har de kommit på att vi ska tävla i olika grenar. jaja hoppas vi får sluta tidigt:)


Efter skolan ska jag plugga fysik, gå ut med hunden och sen ska jag träna, det var hur länge sen som helst sen jag tränade, längtar:D 


Nu ska jag börja klä på mig och börja ladda;D Ha det bäst!

Av Rebecka - 1 juni 2009 19:40


Hej bloggen! Nu var det länge sen.


Sitter hemma och lyssnar på Alberts ipod och tränar på att lyssna och tycka om hans låter, ska nog lägga in lite egna så att jag står ut;P jag ska snart börja plugga fysik hehe eller vi får se:P Jag har nämligen fysikprov på torsdag hehe det känns inte så kul, men en sak som gör det är att jag kommer få följa med Albert och hans familj till Grekland i två hela veckor fan vad jag är glad för det:D ååhhh vad jag längtar det är typ bara tre veckor fatta det är inte alls mycke:D


Förra veckan blev det snabbt bestämt att jag skulle följa med Albert och hans syskon till deras mamma i vår huvudstad. Där hade jag det jättebra:D Vi kom ner på fredagen och då gjorde vi inte så mycket mer än att bara slappa sen på lördagen åkte vi till stan och jag kan ju säga att det inte var en dag för affärer för det var hur varmt som helst men det gick bra tack vare all kyla i affärerna:D På söndagen bar det iväg till hagaparken och lyssnade på opera och förförisk harpa;P hehe förförisk kan man kanske inte säga. Där blev jag även kallad för amatör solare av min Alberts familj för jag ville ligga i solen med det gick ju inte för sig eftersom man solar inte hemma enligt dem;P men men jag får väl vara en amatör solare det är helt ok för mig:D Det blev också fixat så att jag kunde följa med till Grekland under denna underbara helg:D


Idag har jag gått i skolan som vanligt men jag hade bara två lektioner sådet var skönt sengick jag till Albert skola för att mötta upp honom och sen drog v ner på stan och han sa med arg röst att han inte skulle köpa nå mer innan Grekland och jag skrattade för mig själv;P Vad kom vi hem med då jo ett par shorts till unge herren och en ny bikini till mig:D


Nu ska jag skärpa mig och plugga lite fysik, men det är så svårt när det bara är två veckor kvar till sommarlovet och total frihet:D  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards