Alla inlägg under november 2008

Av Rebecka - 28 november 2008 09:43

 

God morgon alla fina<3

Idag är det fredag och jag har bara två lektioner, fatta vad skönt:D Den första som jag sitter på nu är biologi om genetik och jag fattar faktist;D Sen har jag lunch och efter det så har jag idrott vi ska seminarie.


Efter skolan så som jag har nämt så ska jag gå en lång runda med Kita så hon blir nöjd och trött, sen ska jag, Anton, Anna och Jocke äta pizza hemma hos mig sen ska vi dra iväg och titta på Twilight.


Igår var jag ensam hemma eller ja jag  ju aldrig riktigt ensam hemma eftersom min mormor och morfar bor ovanför oss. Men i alla fall så tränade jag fast jag inte skulle men jag hade inge ont i benet alls när jag sprang fram på lätta ben;) När jag kom hem fick jag en liten utskällning för Kita hade fört ett väldigt liv när jag åkt. Men jag hade varit ute med henne och hon låg typ och sov när jag gick, så jag vet inte vad det kan bero på. Hon kanske var sällskapssjuk.


Nu ska jag skriva på min andra blogg. Ha en underbar fredag!             

Av Rebecka - 27 november 2008 12:22

Hej alla snyggingar


Idag är en bra dag det är torsdag och jag sitter på min andra lektion för dagen som är typ 2 timmar fysik. Okej det kanske inte låter så kul men jag tycker faktiskt att det inte är så farligt:) Efter den här lektionen så har jag filosofi och vi ska börja på ett "nytt kapitel" det handlar om meningen med livet. Efter skolan ska jag äta och lite så, jag måste också räkna massor av matte för jag har nationella prov i matte C nästa torsdag usch usch vilken hemsk tanke. Men vi får hoppas på att det går vägen:) Jag ska också promenera till träningen för att bli fotograferad till hemsidan för jag var uppe och tävlade i söndags och kom tvåa av två anmälda i min viktklass;) hehe men jag fick iaf medalj. Sen ska jag gå hem och bara ta det lugnt.


På fredag ska jag och Anton gå och bada/simma efter skolan sen ska vi gå och äta pizza och gå på bio och titta på Twilight med Anna och hennes pojkvän Jocke. På lördag så ska jag vara med Anton men jag vet inte vad vi kommer göra men vi hittar säkert på något. På söndag kommer Anton att åka hem och det jag är bestämt är att jag ska gå och prov träna för att kolla om mina ben har slutat att göra ont när jag springer.


Nu måste jag lyssna, ha det bäst <3   

     

Av Rebecka - 20 november 2008 11:51

Jag ska tävla i helgen för första gången jag är så nervös det kommer bli jättekul:D Jag kommer åka iväg på lördag och tävla på söndag för de som inte vet så är det taekwondo jag ska tävla i.


Nu är jag på skolan som vanligt, jag har precis ätit lunch och ska snart ha samhälle där jag, Anton, Anna och Jocke håller på med ett parti som har fått namnet Framtidspartiet men Anna är sjuk idag så jag kommer bli ensam tjej i vår grupp idag men det kommer nog gå bra. När samhällen är slut ska jag ha fysik och sen har jag semenari i filosofi usch usch men ni får önska mig lycka till:D


Efter skolan ska jag gå ut med Kita, äta nåt och sen ska jag dra iväg upp och träna. Men nu ar min samhälle börjat så ni får ha en mysig november dag:D   

Av Rebecka - 14 november 2008 09:30

Hej sitter på skolan och har fått höra att bussarna har slutat köra för att det är för halt ute för att köra. Tur att jag inte behöver åka buss till skolan..... på skolan har jag min första lektion som är biologi, våran riktiga lärare är ute på något politiskt uppdrag så vi får ha skolans tråkigaste lärare. Efter denna tråk lektion har vi lunch och det är köttfärs & spagetti som bjuds på skolan. När vi har ätit klart är det dags för idrott vi ska ha klädsim och då är vår vanliga idrotts lärare borta eller nåt så vi kommer få världens militär lärare usch, usch och åter usch:( Efter skolan ska jag vara med Anton och vi kanske ska gå runt sidsjön.....får se om han orkar;) Nu ska jag lyssna och försöka att inte somna av tråkhet:P


Ha en bra fredag puss & kram<3    

Av Rebecka - 4 november 2008 13:58

Hej igen sitter inne i svenska salen och vi ska börja snart, jag slutar iaf 15.20 men jag hoppas att vi får sluta lite tidigare. När jag slutade matten för ett tag sedan så gick jag, Anna och Pernilla till cafét och jag köpte den nya vasa sandwich Skogens skatt och en flaska apelsin jucie.


Nu måste jag sluta för vi har börjat för ett tag sedan. Ha det bäst pusshej<3

Av Rebecka - 4 november 2008 11:21

Hej jag är på skolan och har precis haft lunch jag åt couscous och fisk det  var ganska gott. SNart har jag matte C blä jag vill sluta nu ju. Efter matten har jag min sista lektion som är svenska vi håller på med reklam tror jag.


Jag är glad för idag är det prick ett år sedan jag och Anton blev tillsammans så vi slka fira på lördag men jag har ingen aning  vad han har hittat på så det blir roligt<3

Ha en bra dag kramhej<3 

Av Rebecka - 3 november 2008 20:22

Sitter hemma och löser lite mattetal men jag har fastnat som vanligt så jag tänkte sluta nu och gå och titta lite på tv. Det blev inget köp av plugg godis idag och de var ju bra:D Ha en mysig kväll och sov sött<3   

Av Rebecka - 3 november 2008 14:23

 Hej hoppas ni har haft ett bra höstlov jag har haft det jättebra tillsammans med Anton nere hos pappa:D Nu sitter jag på skolan och ska snart sluta så när jag har slutat ska jag gå hem och gå ut på promenad med Kita sen ska jag kanske gå och köpa lite plugg godis.

Här är en bild på mig med världens godaste currymacka från när jag och Anton var och fikade på Skånskan nere i Halmstad. Ha det bäst<3



Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards