Alla inlägg under december 2009

Av Rebecka - 30 december 2009 12:46

Har precis kommit hem från att sola solarium och som vanligt solade jag i rum nr 3, usch vilken vane människa jag har blivit, en riktigt svensk har jag blivit på senare dagar.

  

  


Nu ska jag göra mig iordning, kram   

Av Rebecka - 29 december 2009 23:35

Här kommer bilder från min godnatt-vandring runt lägenheten.

  

Syster 1 står och rotar medans syster 2 gömmer sig under täcket för pojkvännen.


  

Spänningen stiger i filmen 21- Luvik


 

Big mama med dotra


Big papa och big mama  


God natt kram.

Av Rebecka - 29 december 2009 23:27

Så här ser mitt ben ut nu för er som är intresserade. Jag har fått en specialtejpning som gör att det blir ökad blodcirkulation i knät, tejpen drar upp huden på någont sätt så att det får mer plats under för blodet att strömma.     

Av Rebecka - 29 december 2009 18:55

Sitter just nu sängen där jag skall sova för natten. Resan hit gick utan större missöden, det störande i-landsproblemet idag var att det är massor med personer som sätter sig vid bord där man sitter fyra när man är själv hur kan detta komma sig? Villa man som ensam ta upp så stor plats detta problem visade sig tydligt när jag med min kryckor och mina medressinärer skulle försöka hitta plats för oss fyra tillsammans då var alla fyrsittsiga platser upptagna av ensamma ressinärer.

  Här er en lite del av vår packning plus mina fötter.


   

Mitt och darlingens sladdkaos. 


Iaf när vi kom fram så blev vi hämtade av syskonens mamma, åkte till lägenhet och åt en underbar lasange.


Nu kommer Ellens pojkvän Fredrik så nu är det dax för hejning. Har det bra. Kram!


Av Rebecka - 28 december 2009 23:30

Hej, nu var det jättelänge sen men jag har helt enkelt tagit lite semester några dagar för att vila upp skriv fingrarna. Vet ni vad som hände mig när jag äntligen tagit mig ut till backen för att åka lite skidor jo då ramlar jag, så jag måste åka upp till akuten, mitt knä gör och gjorde otroligt ont. Jag blev undersökt sedan blev det röntgen, sedan operation på 5 minuter de punkterade knät, alltså först blev jag bedövad som gjorde så fruktansvärt ont sen så förde hon in en nål i knät för att ta ut ledvätska för att kolla om det var blod i det och självklart med min otur så var de det. Så om jag har tur är det bara ett blodkärl som har gått sönder. Hade inte kamerna med på akuten men här kommer lite efter bilder på mitt knä som har fått en underbar orange nyans tack vare tvättspriten de använde för att göra rent.

  

Ser ni skillnaden?


  Ett litet, litet plåster fick jag.


   

Dax för duschning inlindad i gladpack.


Nu ska jag sova imorgon så ser schemat ut som följande


KL 7.00 Vakna, kliva upp  


KL 8.00 Hämta mamma hemma och åka upp till hennes jobb där jag ska få mitt ben lindat


Ca kl 9.00 Åka till Clas Ohloson med darling där han ska köpa en förgreningssladd


KL 12.32 Åka till Stockholm


KL 16.30 Framme i Stockholm   

Av Rebecka - 21 december 2009 11:12

Här kommer resultatet från helgens bak:

Rocky Road

  

Mozartkulor  

Av Rebecka - 21 december 2009 10:22

Usch först gör snön så jag först kommer 15 minuter försent till mitt kemiprov, när jag hade gjort klart det fick jag ett sms från min mentor där hon sa att hon inte kommer förrens kl 13.00 och jag skulle göra ett prov som jag skulle få av henne kl 10.00, men hon skrev att om jag ville göra det så får jag vänta tills kl 13.00 pågrund av att hon inte vill komma pågrund av snön som har kommit.


Så nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma så vi kan göra lite projektarbete men jag vet inte när hon kommer för bussarna går ju typ inte. Plus att jag vet inte om vi har uppgifterna som vi behöver för att arbeta med projektarbetet. Nu orkar jag snart inte mer. 

Av Rebecka - 18 december 2009 10:11

Snart är det helg:D Jag har endast tre lektioner sen är jag fri för helgen:D Min helg kommer jag att spendera bakandes i köket för de människor som säger att de inte vill ha någonting kommer få hemmagjort godis istället:D

  

    

Mums:D

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards