Alla inlägg den 9 december 2009

Av Rebecka - 9 december 2009 19:40

Sitter på darlings säng oh är nu redo för att sätta mig ner och plugga. Vi har nämligen varit ute i birsta och allitng gick så bra, jag ändrar mig lite nu media markt är en billig och bra affär ibland:P


En annan billig och bra affär är ÖB där också var och köpte lite chips, plopp och en julpåse:) mums


NU ska jag titta på true blood:D kram

Av Rebecka - 9 december 2009 15:26

Sitter på skolan och har min sista lektion jag vet att det inte är snällt att blogga på skoltid men är det en såhär tråkig lektion som jag har nu tycker jag att det är lite tillåtet.


Efter skolan ska jag och darling fara iväg till mediamarkt och lämna tillbaka en film plus att darling ska få tillbaka handpenningen för hans systers present för de kunde inte ta hem dem, usch vilken dålig men billig affär det är.


Nu är jag nästan klar med alla julinköp:


Mamma - KLAR

Pappa - ska min bror fixa

Darling - KLAR

Ellen- KLAR

Lowe - KLAR

Maud, Fanny, Felicia - KLAR, de kommer få samma present

Mormor - nästan klar

Morfar - inte klar men måste köpa de han ska få närmare jul

Farmor -  det samma som med morfar

Kita - inte klar men det får väl bli nån leksak


Nu slutar vi äntligen.


Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards