Alla inlägg under augusti 2009

Av Rebecka - 30 augusti 2009 21:22

Candy time:D


Sitter hemma för en gång skull och bloggar med hjälp av en påse godis och Albert som sitter och klagar på att jag äter upp allt godis som jag igentligen ska ha imorgon på min resa till Norge. Min mage är inte helt tillfreds med att jag ska fara iväg imorgon, varför det har jag ingen aning om.


Jag har iaf precis packat klart, tror jag men det kommer jag nog på imorgon bitti när jag och Albert ska gå ner till min skola, där han ska vinka av mig vilket kommer resultera i att jag kommer börja grina:P Nu ska jag gå till Albert som ligger i sängen och mysa lite:D


Sov gott alla läsare<3 

Av Rebecka - 30 augusti 2009 18:21

hejsan!


Jag är precis hemkommen till Albert efter att vi har varit ute i bergsåker och dansat för andra gången det var jättekul:D Just nu har jag och albert allsång till låten Total Eclipse Of The Heart av Bonnie Tylor<3Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vakna hemma hos Albert, gått ut med Kita och tränat på att hon ska gå utan koppel vilket gick jättebra:D och sedan har jag ätit mat, usch vad lite jag har gjort:P Snart ska vi äta mat här sen ska vi hem till mig och jag ska packa innför Norge plus att jag måste köpa lite godis för den nio timmars långa resan:O jag har planerat att jag ska se på film hela natten sen ska jag sova på bussen;P


Nu kom en liten brun och vit hund vid namn Rossi upp i mitt knä snacka om att vilja ha uppmärksamhet:D kolla in här!  världens sötaste hund efter Kita så klart.


Här kommer en ganska gammal bild på henne<3



Av Rebecka - 27 augusti 2009 12:59

hello sitter på skolan och väntar på att tiden ska gå så att min kemilektion kan börja så jag sedan kan dra till Hedbergska för att ha min första lektion i Organisation och ledarskap, så att jag äntligen då kan få sluta skolan för dagen och börja på min underbara pojkvän som jag sitter och längtar jättemycket efter nu av någon anledning, kanske är det för att jag har börjat fatta att jag ska åka till Norge och vara där i fem dagar utan att se eller att få prata med honom. Känner att min ångenst börjar öka hur ska jag klara mig? :P 


Efter skolan ska jag fixa middag till mig och darling<3 sen ska jag gå ut med Kita, efter att allt detta är gjort ska jag övningsköra iväg till träningen, när jag kommer hem, ska jag packa iordning min väska, för jag ska tillbringa natten hos min älskade darling.


Ja nu har du läst om allt vad jag ska göra i dag, så nu tycker jag att du kan göra något vettigare;P Kram 

Av Rebecka - 25 augusti 2009 20:08


Sitter hemma och försöker att få ordning på mitt liv igen efter att under sommaren bara slöat, det går inte så bra eftersom jag är praktiskt taget beroende av en kalender när jag ska planera någonting. Istället för en liten kalender har jag en massa papper som jag måste hålla reda på:/ inte bra.


För att jag ska känna att jag har någon kontroll över mitt liv, vilket jag absolut inte har, men iaf så har jag för att känna att jag har det städat mitt rum:D det behövdes. Nu saknas bara en dammsugning i mitt rum plus att ett mirakel ska inträffa och göra mig till en människa som kan allt om blommor för mina håller nämligen på att dö. Vad är det för fel när hela blomman ser död ut men jorden är fortfarande blöt?


Nu ska jag packa iordning min väska till Albert, ska sova där i natt:D usch vad jag kommer hata att sova själv igen:(

Av Rebecka - 23 augusti 2009 22:58


hallo, sitter hemma hos Albert med en påse bredvid mig kan livet vara bättre? Jo lite bättre kunde de ha varit genom att de hade varit i början av sommarlovet. Men nu är det så att jag är ledig i en dag till, sen är det skol, skola och åter skola som hägrar, jag förstår inte hur jaag ska hinna med mig nu när skolan börjar med alla taekwondo träningar, att ta körkort, vara med Albert och kompisar plus att jag ska börja dansa igen:D Ja ja på nåt sett får jag se till att klara mig:D  


Tisdag är det alltså skola, eller ja vi börjar kl13.00 och vi ska skriva i en massa papper, sen ska jag kl 14.00 få lite info om MARINBIOLOGIN kursen och med den kursen så ska jag åka till Norge nästa vecka:D


Nu har Albert duschat klart så nu ska vi ta och se klart på Night At The Museum 2 för förra gången när vi tittade på den så somnade Albert;P Så godnatt och sovgott kram.


 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards