Alla inlägg under augusti 2008

Av Rebecka - 15 augusti 2008 18:43

Jag har varit hemma nästan hela tiden sen jag slutade jobba vid två typ, det har varit ganska tråkigt:( det är nakdelen med hund, man är inte lika friiiii som förut:( Längtar sjukt mycket till imorgon när  Anton har kommit hem. Nu ska jag gå ut med Kita så hon blir av med lite energi:)


   Ha en bra kväll/ puss&kram
Av Rebecka - 15 augusti 2008 11:59

Puss på era skinkor!

Av Rebecka - 15 augusti 2008 11:26

Nu är det bara  tre och en halv timme kvar utav arbetsdagen sen är jag friiiiiiii i två dagar! Anton kommer hem på lördag kväll o jag är så grymt sugen på att gå på bio! MAMMA MIA! Vill också se Prins Caspian, men det får bli en annan gång. Tvingar med honom på söndag! Jag hoppas att att Anton kommer hem till mig när han anlänt till Sundsvall. ;) <3


Jaja, nu ska måste vi snart återvända till jobbet. Blir stugan till helgen.


Puss hej på er! :*

Av Rebecka - 15 augusti 2008 06:35

Har varit uppe ganska länge nu, jag har hunnit släppa ut Kita, äta frukost, duscha och satt på mig kläder. Om en timme 07.30 ska jag vara på jobbet men det är så lockande att lägga mig ner i min underbart sköna säng.


Igår skulle jag ju ha tränat men mamma sa att hon skulle ut till stugan och måla fönster, först blev jag lite sur men sen så tänkte jag att det var ju jag som ville ha henne mest av alla. Då gick det bättre:) När mamma hade åkt slappade jag mest framför tven men jag gick också en långpromenad med Kita. När vi kom hem från våran promenad var mamma hemma och hon ville att vi skulle ut och övnningsköra, så då gjorde vi det sen gick jag och lade mig.


Idag är det sista dagen som vi ska vara på Allé gården vi kommer förmodligen vara där några timmar sen ska vi vidare till Södermalms skola. Ikväll kommer jag nog inte röra mig så långt ifrån sängen ;) Eftersom att jag är enornt trött. Jag kommer förmodligen titta på nån film med en godispåse i handen mums, mamma och jag kanske åker och kör lite.


Jag längtar jättemycket till imorgon kväll för då kommer Anton komma hem från Frankrike:D Hoppas planet har superkrafter så det kommer fortare fram:D 


Nu ska jag gå och borsta tänderna. Ha det bäst puss&kram<3      

Av Rebecka - 14 augusti 2008 11:29

Det är sjukt vad man kan längta efter nån..... jag kommer at bli deprimerad snart;P Idag är/kommer det vara en ganska najjs dag för idag sov jag med Kita i sängen till typ sju sen fick jag skynda mig som ett as för att inte bli försenad men det blev jag iaf:/ När kl blev typ 9.35 så åkte jag från jobbet för att jag skulle ner på stan för jag hade tid på um för jag skulle fixa nya  p-piller, det gick bra:) när jag var klar där så sprang jag iväg till apoteket för att ta ut dem men jag hade inte så mycket pengar på mig så jag fick lämna receptet dä,r så jag ska ner dit senare idag. 


När jag kommer hem idag ska jag gå en liten runda med Kita sen ska jag åka på moppis ner på stan och fixa pillrena. Sen ska jag åka till träningen och dö igen för anna kommer inte vara där för hon är i Spanien, så kommer få kriga mot killarna alldeles själv:P


Ni får ha det så bra idag kramhej<3   

Av Rebecka - 13 augusti 2008 11:53

i morese vaknade jag typ halv sju vilket är sovmorgon för mig just nu.... eftersom jag jobbar och i vanliga fall skulle jag gå upp vid halv sju. När jag hade gått upp sängen släppte jag ut Kita sen när vi kom in fick hon mat sedan åt jag morgonfika som bestod av fil och flingor. När jag hade fikat klart kom mamma upp och jag borstade tänderna och drog till jobbet. Hokus pokus så blev det lunch och vi gick hem till albert och åt, jag åt spahgetti med köttbullar. Snart ska vi gå tillbaka till alle gården men albert håller på att fixa knäskydd. idag ska v bli bjudna på fika av en pansionär som bor där.


När jag slutar idag ska jag hem och gå långpromenad med Kita för att sedan lämna henne ensam i lägenheten en stund så hon lär sig att vara själv.


men nu måste jag dra pusshej leverpastej

Av Rebecka - 12 augusti 2008 11:51

Jag vill dit för Anton är där okej det låter lite desperat men det får man var ibland. Inte nog med att han är så långt bort eftersom det kosta dyrt att ringa så kommer vi typ inte kunna prata eller någonting på hela veeckan:( jag kommer förmodligen att dö. Men jag får  försöka klara mig med det jag har;) Nu säger Albert att han vill gå och jobba ;) hahaah eller inte men man kan ju inte sitta här hela dagen.

 Ha det bäst puss puss

Av Rebecka - 8 augusti 2008 11:26

Sitter hemma hos Albert min jobbarkompis och lyssnar på när han spelar gitarr han är jätteduktig:) och leker med hans hund Rossi. Jag har lunch rast nu till kl 12 sen ska vi upp till spikens förskola och ta bort ogräss igen:( igår kom anton hem från Kramfors så han ska komma till mig efter jobbet åsså ska han sova hos mig till på söndag så jag är glader nu:D Vi ska förmodligen gå ner till ån ikväll. men innan så kvällen ska gå och hämta mina nya linser och så ska jag gå och köpa en tröja på gina tricot. men nu ska vi gå tillbaka till jobbet.


Ha världens bästa dag pusshej<3 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards