Alla inlägg under december 2008

Av Rebecka - 29 december 2008 16:08

Hej idag är en sån där dålig dag mitt humör är långt ner i botten och jag känner igentligen för att fortsätta det jag har gjort idag alltså ingenting......Men nåt måste man ju göra så jag har städat lite i mitt rum, dammsugit och tvättat kläder så jag har nått att ta på mig när jag är nere hos pappa:) Jag ska åka kl 08.00 på nyårsdagen så kommer man ju vara jättepigg.....hehe men jag får sova på tåget så jag är lite pigg när jag kommer fram till pappa:)


Ikväll ska jag iväg med mamma och Fredrik till mammas dans kompisar...... känner inte direkt för att följa med men jag kommer göra det i alla fall så jag får komma ut lite och prata och tvingas sminka mig och klä på mig presentabla kläder hehe:)


Imorgon ska jag åka skidor med Fredrik och Anton:D ååå jag längtar dit set är så jaevla roligt och åka skidor:D Nuj är jag faktist på lite bättre humör tänka vad lite bloggade kan göra:)     

Av Rebecka - 26 december 2008 11:47

Väntar på att mamma ska komma hem från affären så sen när hon ar kommit hem ska Fredrik och jag dra till nolby backen och åka skidor:D Vi kommer typ att vara och åka skidor i tre timmar:) Idag kommer Anton komma hem från Kramfors ååå vad jag längtar tills han kommer & morfar komma hit på middag så det blir mysigt:)


Nu ska jag börja byta om så vi är redo att sticka till backrn när mamma har kommit:D Ha det bäst 

Av Rebecka - 25 december 2008 18:42

tjena tjena

Sitter vi brorsan dator för mindator vill inte ansluta till internet:( Idag invigde jag mina nya pjäsor och jag bara älskar dem:D De är super sköna!!! Så de är typ det jag har gjort idag. Igår var det ju julafton och jag är jättenöjd med alla mina julklappar hoppas att ni är det med:) Ikväll kl 20.00 är det "Bonde söker fru" hur det gick efter programmet, det ska jag titta på sen är det pirates of the Carrabien vet ej om det stavas så men det ska jag ochså i alla fall se:) Så ser min kväll ut hoppas du får en minst lika mysig kväll

Ha det bäst   

Av Rebecka - 23 december 2008 20:17

Hej alla kan ni fatta att det är dan innan julafton? Det kan inte jag för vi har typ massor kvar att göra men vi har läget under kontroll.....eller inte hehe:D Ja i alla fall idag har jag köpt nya pjäxor:D fatta vad glad jag är de är jättefina, hoppas jag få testa om de är lika bra i baken som dom känns att vara:D Idag har jag fått mina tredle julklappar som kom från farmor men jag får inte öppna dom förrens imorgon....ååååå jag som vill öppna dom nu    ju:( Ja men nu ska jag gå och klä min julgran:D

Ha det bäst;D  

Av Rebecka - 22 december 2008 19:49

God kväll:D

Har precis slagit in alla julklappar klart och jag ska snart gå och äta middag med mamma och brorsan det blir köttfärs och pasta......mums Ja idag har jag gjort det jag skrev att jag skulle göra och inte så mycket mer, en sak till är att jag tittade på en film som jag inte vet vad den heter??? Men den var i alla fall bra:) Nu ska jag springa iväg och äta:D  

Av Rebecka - 22 december 2008 12:15

God eftermiddag :D


Nu har jag äntligen kommit upp ur sängen och är nu färdig att möta dagen:) Igår blev det lite sent för att mamma och jag satt och tittade på Heartbreak Hotel med Helena Bergström och Maria Lundqvist, den var jättebra:D tycker jag. Min dag kommer att vara ganska lagom stressig jag kommer snart att ta ut Kita på en promenad sen när jag kommer hem ska jag dammsuga bort allt hund hår som finns i lägenheten visst är det kul när det är en massa damm åsså försvinner det in i dammsugaren:D haha lite lätt road får man ju vara ibland:) Ja i alla fall efter dammsugningen ska jag slå in en del julklappar:D Nu måste jag ut med Kita ha det mysigt så här tre dagar innan julafton:D

Av Rebecka - 22 december 2008 01:03

God morgon allihopa:D

Ja nu är det en ny dag tänkte bara säga god natt alla som läser detta och god morgon och jag hoppas att ni har sovit gott<3 nu ska jag i alla fall gå och lägga mig i min varma sköna säng:)

God natt och sov gott

Av Rebecka - 21 december 2008 16:02

Hello

Nu är jag hemma igen och jag kan bara säga det att mina fötter höll på att förfrysa under tiden vi var nere på stan usch vad det var kallt. Jaja vi fick i alla fall tag i en julklapp som jag skall ge till mormor:D som inte var så dyr men jag tror jag ska köpa en till julklapp till henne imorgon om jag hinner men det måste jag för brorsan och jag ska gå ner och köpa julklapp till mig:D Ååhh vad jag tycker om julen:D I alla fall när jag kom hem så fixade jag kaffe till mamma sen började jag plocka fram en massa julpynt för vi har nämligen haft väldigt stressigt så vi har inte hunnit julpynta riktigt än.

Nu ska jag fortsätta plugga koreanska tillgraderingen:/ 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards