Alla inlägg den 21 december 2008

Av Rebecka - 21 december 2008 16:02

Hello

Nu är jag hemma igen och jag kan bara säga det att mina fötter höll på att förfrysa under tiden vi var nere på stan usch vad det var kallt. Jaja vi fick i alla fall tag i en julklapp som jag skall ge till mormor:D som inte var så dyr men jag tror jag ska köpa en till julklapp till henne imorgon om jag hinner men det måste jag för brorsan och jag ska gå ner och köpa julklapp till mig:D Ååhh vad jag tycker om julen:D I alla fall när jag kom hem så fixade jag kaffe till mamma sen började jag plocka fram en massa julpynt för vi har nämligen haft väldigt stressigt så vi har inte hunnit julpynta riktigt än.

Nu ska jag fortsätta plugga koreanska tillgraderingen:/ 

Av Rebecka - 21 december 2008 12:26

Hej mina fina läsare<3

Nu var det ett litet tag sedan jag bloggade och det känns i hela min kropp att jag måste få skriva av mig:) Jag kan ärligt säga att jag har inte köpt klart alla mina julklappar än och jag känner att jag borde känna en massa stress men det gör jag inte.......undra vad det är för fel på mig? 


Ikväll ska jag gradera och jag håller på att börja grina så stor ångest har jag inför det även fast jag kan typ allt förutom några ord som man ska kunna, så igentligen vet jag att jag kommer att klara det men åååhhhh jag har mera ångst inför en gradering än ett prov.......lite halv konstigt kanske men så är det:/


Igår var jag, Anton och min farmor på stan föör att hon skulle köpa julklappar till mig:D och vi köpte en grå klänning på Gina tricot och tre armand till den på Glitter:D Sen på kvällen fick jag min andra julklapp för i år den fick jag av Anton<3 Det var ett linne från Bikbok som har världens finaste rygg:D


Nu ska mamma och jag springa ner på stan och köpa en julklapp till mormor hoppas ni får en mysig och snöig dag:D      

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards