Alla inlägg under september 2009

Av Rebecka - 30 september 2009 12:09

Hej


Igår var jag äntligen och tränade och det var underbart att få bort lite överskotts enegi, plus att det gick jättebra:D


Sitter på skolan och har min första lektion nu som är svenska, vi ska läsa en bok, se en film och kolla fakta om en och samma händelse och Anna och jag har valt boken En dag i Ivan Denisovitjs liv den är långt från världens bästa bok men den är ganska tunn men det som också är väldigt jobbigt med boken är att den är inte uppdelad i kapitel:O


Efter det här har jag fysik sen har jag engelska borta på hedbergska, så ser min dag ut ungefär. 

Nu ska jag fortsätta att läsa min underbara bok;/

Kram

Av Rebecka - 29 september 2009 17:22

Hej


Är hemma hos darling är i så stor smärta jag har för första gången provet absolut torr och jag torkade mig inte så noga som krävs och de svider som bara den. Snart ska jag bege mig hemåt med Kita, när jag kommer hem ska jag köra mamma till ica sen ska vi åka vidare till min träning och nu börjar bli orolig jag kommer ju svettas när jag tränar då kommer det göra jätteont väl eller? Är det någon som vet hur det kommer att bli? Efter träningen ska jag läsa lite i min svenska bok som heter Kalla det va fan du vill jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag tycker den är bra eller inte, den är lite annorlunda från de böcker jag brukar läsa.


Nu ska jag be darling på ett snällt sätt att sluta sjunga;P

Kram

Av Rebecka - 29 september 2009 13:26

Här kommer lite bilder på valparna:D

  


  


  

Det är min underbar syster på 9 år som ligger i bakrunden.


  

Böghög

Av Rebecka - 29 september 2009 12:04

God eftermiddag


Sitter på skolan och har precis ätit lunch det var köttfärssås med spaghetti, det var väl sådär ingen direkt höjdare. Jag har haft två lektioner än så länge första va organisation och ledarskap vilket var ganska kul sen fick jag typ springa med min överlastade väska till min skola där vi skulle ha fysik vilket inte var lika kul men det gick att uthärda, nu ska jag snart ha historia för andra gången för jag har ju varit sjuk och haft körlektioner och sånt. Jag slutar skolan efter historian.


Efter skolan ska jag ska jag hem och plugga lite sen ska jag ut med Kita efter det ska jag äntligen upp och träna det var hur jävla länge sen som helst, så jag kommer förmodligen ligga döööd efteråt men som tur är har jag lång sovmorgon imorgon:D


Jag har också beställt klipptid på Jess jag ska äntligen få klippa mig och jag ska dessutom färga håret, är inte riktigt säker på vilken färg än men det får vi se:D


Ha det gött. Kram

Av Rebecka - 28 september 2009 12:45

Hej


Sitter på skolan och håller på med Annas och mitt projektarbete för er som inte redan vet så går det ut på att förbättra sexualkunskapen i grundskola. Idag händer inte så mycket mer än att jag ska läsa en massa i min svenska bok och försöka hinna med att skriva 5 olika loggböcker på samma bok. Igår hann jag äntligen med att måla min naglar i en underbar nyans alltså svart:D


Min helg har varit som en bergochdalbrana, fredagen började mysigt med en liten myskväll med Anna och Emelie sen skulle jag ner på stan för att träffa Albert och hans kompisar och det var då allt gick åt helvete utan antt nämna några namn så dom som ska veta vet redan. Sen på lördagen så blev det bra för då blev det en massa prat och det slutade med att jag blev bjuden på middag, så nu är väl allt bra mellan mig och dne här personen men jag kommer att vara rädd en lång tid framöver att gå ut med de här personerna.


Ja iaf det är så mitt liv har varit i helgen. Nu ska jag börja jobba igen.

Kram

Av Rebecka - 27 september 2009 11:59

Hejsan


Idag kommer bli en ganska lugn dag tror jag det jag ska göra är att ta mig en snabb dusch nu när alla har blivit klar i badrummet sen ska jag boka en klipptid vad tror ni om att jag ska färga håret rött? Jag är inte helt säker än men nästan:D Efter det blir det nog en promenad med Kita, därefter blir det kanske en sväng ner till körskolan och göra någon fas. Klockan 18 ska jag iaf upp och träna som jag inte ar gjort på typ två veckor så jag får se hur det går:P Nu ska jag springa in i duschen:D


Ha en bra dag:D

Kram 

Av Rebecka - 25 september 2009 18:06

God kväll


Äntligen är jag hemma hos Albert och bloggar på hans fina minidator, hela min dag har varit ett helt kaos först vaknade hemma hos Albert och då var det tänkt så att jag skulle ner till Hedbergska och ha engelska uppsats skrivning med Anna och sen skulle vi åka hem till mig och hämta alla kuddar som vi skulle ha till taekwondo lektionen som jag och Anna skulle ha för några tvåor.


Men nu blev det såhär att Anna hade jätteont i sin mage så hon kunde inte komma till varken engelska en eller till kemin som vi hade strax därefter, det fick jag i ett sms imorse och jag fick nästan totalpanik. Det slutade iaf bra det blev så att jag gick på engelskan och sedan kemin sen drog jag hem och åt mat sen pratade jag med mamma lite som hade tagit ledigt idag, Anna kom vid 12-tiden och vi åkte ner till sporthallen och fixade sen höll vi den här taekwondo lektionen utan planer inte så smart men det gick bra iaf. Sen efter det drog vi hem till Anna där hon duschade och sen fikade vi lite sen fortsatte vi vår färd till lokalen där vi skulle lämna av alla kuddar igen innan Karaten skulle ha dom men istället för att komma halv 5 så kom deras tränare kl 5 då Anna skulle vara hos Martina och bli fotograferad så när vi äntligen kom in med grejerna fick vi skynda hos hem till Martina. Hos Martina skildes våra vägar åt jag gick hem för att hämta Kita för att nu vara hemma hos Albert.


Om en stund ska vi gratta hans pappa och äta pizza sen ska jag, Anna och Emelie träffas på ica och köpa lite Ben and Jerrys men Anna får bara äta grönsaker för hennes känsliga mage jag hoppas det blir bra snart:) Sen ska vi dra hem till mig och ha lite brud mys, dom ska sminka och fixa håret på mig för att jag sedan ska ut och fira darlingen på 18 årsdagen.


Nu ska jag mumsa på lite algrens bilar:D

Kram  

Av Rebecka - 24 september 2009 12:41

Hej


Sitter på skolan och har lunch rast, bloggar på Annas dator jag förstår inte det slutar nästan alltid med att jag antingen bloggar på Annas eller Alberts dator förmodligen för att mitt internet hemma är dumt. Bara lite oviktig sidofakta.


Nu till Dagens stora händelse idag fyller min underbara, fantastiska älskling 18 år. Måste bara säga att även fast du hatar när folk skriver sådana onödiga saker men jag älskar dig jättemycke. Hoppas du får en fin födelsedag<3


Snygg Albert 1  


I swore I´d mever fall again

But this don`t even feel like falling

Gravity can´t begin

To pull me back to the ground again


Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards