Alla inlägg under november 2009

Av Rebecka - 30 november 2009 13:33

Har äntligen blivit klar med mitt CV:D Nu är det bara att börja springa runt och dela ut. Kram!

Av Rebecka - 29 november 2009 12:30

Har varit och solat solarium med pojkarna jag känner mig som en ny människa.

  

Det var första gången som jag solade solarium men förmodlligen inte den sista, jag började längta enormt mycke till Grekland när jag låg i solariumet.

  

  

Underbart!

  

Av Rebecka - 28 november 2009 12:36

När man känner att julpysslet måste in och man blir orolig för hur mycket pengar man måste spendera på alla julklappar ja då står julen för dörren och vill in. Jag har köpt min första julklapp redan och den var till Mamma:D


Jag har kvar att köpa julklappar till:

Min bror

Darling

Kita

Mormor & Morfar

Farmor

Pappa

Mina småsyskon

Anna panna


Nu ska jag gå och fixa iordning mig för en dag i stockholms stad. Kram!

Av Rebecka - 27 november 2009 23:27

Idag när jag kom hem efterskolan var det direkt in i duschen för att sedan packa klart min väska som jag skulle ha med mig till stockholm. När detta var klart så var det ca 45 min kvar tills tåget skulle gå. Jag sprang upp för trappan till mormor och morfar för att heja på Fredrik och lämna hans present  som var ett spaghetti mått, gud vad tråckigt tycker ni men nej det är ett väldigt behövligt redskap för min bror då han alltid lyckas överportionera spaghettin totalt.


Ja iaf när dessa tio minter hade gått så var det bara att fara iväg ochhämta Ludvig som var på sin skola och sen fara hem till Albert för att hämta Signe. och nu är vi äntligen här, vi har ätit tacos, sjungit kareoke och haft trevligt.

Bilden är tagen från svärmors blogg.    


Nu ska jag göra mig redo för sängen. Kram!

Av Rebecka - 27 november 2009 12:20

What have I done?

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte till Grekland

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Tråkig som jag var så gav jag inga nyårslöften.

 

Vilka länder besökte du?

Spanien, Danmark, Norge och Grekland, snart England

 

Vilket dag från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dagen då min pojkvän kysste mig för första gången. 

 

Vad är det bästa som hänt dig år 2009? 

Den 11 mars då jag och min pojkvän blev tillsammans.

 
Största misstaget? 
Jag har nog inte gjort något stort misstag inte vad jag kommer ihåg iaf.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Feber, snuva och självklart en massa blåmärken från träningarna 
 

Bästa köpet? 

Mina stövlar som jag köpte i helgen.

 

Vad spenderade du mest pengar på? 

Självklart kläder.

 

Har du förändrats mycket?
Jag vet inte

 

Vilket plagg använde du mest?
Min vita klänning.

 

Blev du kär i år? 
Ja det blev jag och det är jag fortfarande.

 

Favoritprogram på tv?  
The Hills, The City och Arga snickaren. 

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett väldigt starkt ord, så nej jag hatar inte någon.

 

 Bästa boken du läste i år? 

Låt den rätte komma in

 

Något du önskade dig och fick? 
Mitt körkort.

 
Årets bästa film?
Jag vet inte.


 

Ett uttryck du missbrukat 2009:

Usch vad jag är stressad.

 

Något som du irriterat dig på under året?

Att jag blrv sjuk i två veckor i början av skolan, så jag kom efter.

 
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag firade den med nära ooch kära.

 
De bästa nya människorna du träffat?
Lovisa som jag mönstrade med. 

 

Favoritmånad? 
Juli. 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 Jag vet inte året är ju inte i slut än.

 

Jag utmanar i min tur:

Anna  



Av Rebecka - 27 november 2009 10:25

Sitter på skolan och har min första lektion av tre för dagen, kemi nu, svenska och sist idrott. Efter skolan kommer darling och hämtar mig och skjutsar hem mig till min älskade bror Fredrik som kom till Sundsvall vid 4.00 tiden i natt.

Fredrik på Släda 2 stranden:D


När jag kommer hem ska jag packa klart till Stockholm, dit jag åker med darling och hans syskon Signe och Ludvig. Vi ska dit och hälsa på deras mamma och köpa lite julklappar.


Igår var jag på stan och skulle köpa en inpackning men det blev lite mer som det ofta blir. Det som kom hem var  en inpackning, balsam, shampoo alla från Sebastian, en tröja från Wear it, en bolero från Wear it och tillsist blev det Doves Summerglow som fick följa med hem.


Nu börjar min historia. Kram!

Av Rebecka - 25 november 2009 12:01

Försov mig idag, jag klev upp jätte tidigt för att jag inte skulle komma försent till skolan för niorna är på besök. Men som dum jag är så såg det så mysigt ut när darling låg kvar i sängen så efter att jag hade duschat så la jag mig i sängen och självklart så somnar jag och jag vaknar kl 9.15 en kvart innan jag ska vara på skolan lyckat not!  Efter att jag har skyndat att göra mig klar och springer ner till busshållplatsen och vet ni vad som händer då jo bussen kommer inte så jag får springa ner till en annan hållplats som är ganska långt bort och dit kommer bussen äntligen, men jag kom bara ca 1o min försent.


Efter att vi tagit hand om niorna så gick vi och åt lunch, sen dess har vi bara suttit och degat i ett grupprum. Alltså har det varit en helt ointressant dag fram hit och jasg tror inte att den kommer bli nå roligare. Kl 15.00 så har jag engelska lektion och efter det så ska jag hem dammsuga, baka en kladdkaka, gå ut med Kita och läsa läxor.


Nu ska jag söka lite jobb. Kram!

Av Rebecka - 24 november 2009 11:37

Första gången jag hörde denna visste jag inte vad jag tyckte men now I like.


Lady Gaga - Bad Romance

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards