Alla inlägg under november 2009

Av Rebecka - 24 november 2009 09:08

Sitter hemma hos darling, har sovit där i natt och det var länge sen jag sov såhär bra:D JUst nu håller jag på att göra iordning mig till skolan. Jag ska jobba med lita kemi, fysik och förmodligen kommer det bli ganska mycket PA1201.


Efter skolan ska jag till morfar och mormor på födelsedag fika morfar fyller nämligen 85 år idag. Grattis!

  

Grattis Morfar:D


Om jag hinner ska jag också köra upp till träningen för att ta ett kort, jag var nämligen och tävlade i Kramfors i söndags, jag vet att det inte är så bra att tävla om man precis har varit sjuk och inte tränat opå längen men det gick faktiskt ganska bra ändå, jag hade ledningen tills det var typ 3 sekunder kvar men men det kändses jävligt bra iaf eftersom som sagt så har jag ju inte tränat på ett tag.

Av Rebecka - 20 november 2009 18:27

Sitter hemma hos darling och som få av er kanske vet så går vi och dansar bugg en gång i veckan och nu är funderingen om vi ska ta oss till Folketspark där det är dans eller om vi bara ska vara hem och ta det lugnt.


Sitter och lyssnar på denna fantastiska låt


Johnny Cash med Hurt


Jag sitter jämt och myser när jag hör denna låt, det är mums i min öron:D Nä nu ska vi fundera ut ett beslut om hur denna kväll ska tillbringas. Kram

Av Rebecka - 19 november 2009 09:57

Är sjuk igen fast denna gång tack vara sprutan som jag fick igår, jag har feber. och det som kommer göra mn dag bättre så har jag inga pengar på telefonen så jag kan inte smsa nån och säga att jag är sjuk. Nu ska jag springa in i duschen sen ska jag plugga så jag inte kommer alldeles för långt efter. Hoppas ni får en bättre fredag en vad jag kommer att ha:D Kram 

Av Rebecka - 18 november 2009 10:30

Håller på att göra mig iorgning för dagen, har precis fixat True Blood 2 till min dator:D Mina linser är ganska bra men jag blir lite arg för jag ser bra på långt håll i dem men  inte bra när jag läser text, hur kan det koomma sig någon som vet. Blir det så om man har brytningfel men det blir inte så med mina glasögon. NU ska jag fixa klart det sista. Kram! 

Av Rebecka - 17 november 2009 21:19

Jag har ju också tittat klart på hela True Blood seson 1, visst har jag hunnit med mycke. NU ska jag övertala darling att man får äta Ben & Jerry´s på tisdagar:D 

Av Rebecka - 17 november 2009 20:24

Sitter hemma hos Albert och har äntligen fått tid till att blogga lite:D


I lördags var vi på slagsmålsklubben och kan säga att jag kunde lika gärna kasta pengarna i sjön, jag kan inte fatta de så som säger att de var bra live i sånna fall måste man vara hur full som helst. Jag håller med ST att det var hur mycket fulla ungdomar som helst, visst det är ju kul att dricka lite men det såg bara tragiskt ut det där. Men innan så var dj grym:)

  

Simon och jag

  

Darling, Simon & jag


Idag och igår var jag sjuk men jag ska prova att gå på skolan imorgon plus att jag ska ta svinis imorgon usch vad jag inte tycker om sprutor. Idag har jag varit jätteduktig jag har varit ner på körskolan och betalat klart där, jag har hämtat mina nya provlinser som jag har på mig nu - jag ser bra på långt håll men har svårt att se text bra:/ och jag har åkt och hämtat mitt körkort och jag blev ganska nöjd med bilden eller så nöjd man kan bli med en bild som är på ett id. också har jag hunnit att se på Wall-e underbart söt film:D och pluggat lite organisation & ledarskap.

  

Wall-e <3


Nu ska jag plugga lite mer. Kram!

Av Rebecka - 12 november 2009 21:51

Äntligen jag är så jävla glad idag har jag fått körkortet eller inte det riktiga kortet men lappen som visar  att jag får köra bil alldeles själv och utan den gröna skylten bak på bilen.


Här är den underbara lappen men den måste alltid brukas med mitt ID annars är de ogiltigt sa de.

  

Kanske inte det mest praktiska att ha ett stort A4 i fickan men om tre arbetsdagar så kommer jag, hoppas jag ha mitt riktiga körkort i min hand:D

Av Rebecka - 10 november 2009 10:18

Varför får man ont när man tränare, okej jag förstår varför att man anstränger musklerna o.s.v men jag tycker att det skulle var mycke bättre om man inte fick ont. Man gör ju någonting som är bra för en också får man ont det är ju sjukt.


Som skrivet så var jag ute och sprng igår och nu har jag jätteont i min högra knäskål. Det känns som min knäskål ska ramla av när jag går på benet.  På lunchen ska jag ha min näst sista dubbla körlektion:D Efter det så är skolan slut så då ska jag hem och göra lite läxer och plugga till ett prov.

Nu ska jag göra fysikexprement. Kram!

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards