Alla inlägg under november 2009

Av Rebecka - 9 november 2009 21:38

För första gången har jag sprungit intervall träning runt sidsjön och det hemskt men jag sprang alla intervaller iaf:D Just nu sitter jag helt still för att inte behöva känna hur ont jag har i min kropp men snart ska jag ta och duscha, har fått vänta på att darling ska bli klar han sprang med mig:D


Snart ska jag gå och lägga mig för att sova och jag titta de lite på Kysst av spriten och jag tycker att det är så sjuk att man kan tillåta sig att göra så mot sig själv och mot alla andra som älskar dem.


Imorgon ska darling kl 08.11 ska darling fara iväg med tåget ner till vår huvudstad sthlm för att mönstra, så jag får önska honom lycka till.


Nu ska jag springa iväg och duscha. Kram!

Av Rebecka - 9 november 2009 10:05

Hade en underbart kul  lördags kväll ute:D Först gick vi till Larssons kanske inte stället med världens bästa drag på med det var lite mysigt och sitta och prata lite, senare gick vi vidare till BK där jag fick min efterlängtade cosmopolitan:D och där stannade vi och dansade till det stängde:D Längtar tillbaka.

  

Mums


Just nu sitter jag på skolan och jobbar med Anna med vårt projektarbete som handlar om sex & samlevnad, just nu sitter vi och skriver öppningsfrågor till tvåorna som vi ska vara sexuall kunskap med. Har ni nårgra bra frågor så skicka gärna en kommentar.


Nu ska jag fortsätta:D Kram!

Av Rebecka - 6 november 2009 15:10

Jag måste bara säga att jag lider med dig Anna, på idrotten för en liten stund sedan så blev halva Annas stortånagel upp böjd inte så trevligt men efter att vår lärare sprungit runt hela sporthallen efter en bra sax, så kom hon tillbaka med en och klippte av nageln som stod rakt upp sen blev det plåster på så om ni ser en haltandes brunett idag på Sundsvalls dag och delar ut flygbad så är det nog hon.


Nu har jag precis kommit hem till darling efter att han skjutsade hem mig från Sporthallen, tack älskling det hade tagit typ väldigt långtid för mig att gå för att mina ben har inte blivit bättre under dagen:/ Sen måste jag också tacka han för att han åkte ner och hämtade mina test linser som jag ska den kommande veckan. 


Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll, om det blir festblåsan eller mjukisbyxan vi får se? Kram!

Av Rebecka - 6 november 2009 09:43

Det känns som om jag ska falla ihop för varje steg jag tar jag har så fruktansvärt ont  i benen eller rättare sagt på andra sidan om knäna. Jag kan sitta ner men direkt när jag ska börja kliva upp så få jag gå som en tant, förmodligen har överansträngt ja de som gör ont.


Och för att göra dagen bättre så ska vi ha idrott idag, boxning står det på schemat så jag får hoppas på att det inte blir så jobbigt men förmodligen om det blir som förra gången jag var där så var det as jobbigt. Men vi får se hur det blir men dumma jag kommer ju ge allt även om det gör ont.


Efter skolan ska jag gå ner och hämta mina nya linser med nya styrkor, så nu ska jag äntligen få se bra igen:D Det som är negativt är att jag har kanske fått brytningsfel och då bli linserna dyrare. Idag blir det utgång:D Jag längtar som en galning men jag befarar att mina ben inte vill samma sak som jag.


Nu ska jag lyssna på de sitsa svenska redovisningarna. Kram!  

Av Rebecka - 5 november 2009 12:20

Idag är det äntligen lite vit på marken, fast mest är det bara slask. Jag längtar till det går att åka skidor.


  

Mina pjäxor.


  

Mamma

Av Rebecka - 5 november 2009 09:52

Sitter på skolan och väntar på att fysiken ska börjar, medans jag väntar så läser jag lite i fysikboken. Usch vad detta är ovanligt för att vara jag men jag har kommit fram till att jag måste plugga all vaken minut för att klara av att göra allt jag vill göra på min fritid, har vetat att jag måste göra det från början men jag ha inte riktigt orkat.


Torsdag är en väldigt jobbig skoldag fast den kommer vara lite lättare när efter lovet eftersom min marinbiologi kursen är klar så jag får lite sovmorgon, nu börjar snart så måste gå. Kram!

Av Rebecka - 4 november 2009 10:42

iallafall morgonen. Eftersom jag har sovmorgon till kl 12.15 det år urmysigt att ligga och halv sova med Kita i sängen och höra hur darling håller på att göra iordning sig för skolan.


Det jag ska göra idag:

Gå i skolan.

Gå på synundersökning och fixa linser

Gå ut med Kita

Läxor


Nu ska jag fixa iordning mig. Kram!

Av Rebecka - 3 november 2009 12:47

vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag, hurra, hurra, hurra


  

Grattis Pappa


Jag sitter just nu på skolan och har min förrsta lektion för jag hade ont i huvudet:P Efter skolan ska jag ner på stan på stan och gå till min optiker för jag måste ha nya linser. Sen ska jag hem och gå ut med Kita och om allt går som det ska så ska jag träna igen som jag inte har gjort på länge:D Kram

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards