Alla inlägg under maj 2009

Av Rebecka - 25 maj 2009 11:31


hej du.


Har precis kommit hem från en timmes skoldag:P I helgen har jag varit på träningsläger med taekwondon eller det vara bara jag och Pålsson som åkte iväg det var jättekul, jag har bara fått några blåmärken men det var det värt. Vill träna mera:D Det var så kul!!! Men det var jättemysigt att komma hem och träffa Albert<3 igen:D och alla andra idag.


Nu ska jag plugga kemi B för jag har prov imorgon:( Ha det bäst:D  

Av Rebecka - 16 maj 2009 12:24


God morgon eller säger man god förmiddag nu? 


Åååhhh vad skönt det var att få sova ut:D Sitter här i sängen med min pyjamas på och Kita sovandes bredvid mig men lugn jag ska snart gå upp och möta dagen:D men inte riktigt än;P Mamma drog iväg på utbildning tidigt imorse så det är därför jag har kunnat ligga i sängen så länge:P


Idag har jag tänkt att jag ska dammsuga, tvätta, göra klart läxor och gå på långpromenad med Kita sen får jag se om det kommer hända npgot men det låter ju som en riktigt tråckig dag men jag måste göra läxor iaf. 


Nu ska jag gå upp och göra mig klar för att möta världen utanför min dörr. Ha en skön lördag! ( jag kommer aldrig ihåg vad som har varit på ett prov som jag har gjort så tyvärr Dany men det är bara att plugga som en galning så kommer det gå bra;P) 

Av Rebecka - 15 maj 2009 09:02


 HELLO darlings!


Ååååhhh vad skönt det är med sovmorgon det är helt underbart att känna sig helt utsövd innan man måste kliva upp ur sängen. Idag börjar jag kl 10.10 med fotboll på Västhagen därefter så har jag lucnh och jag tror att det var pannkaka om jag inte kommer ihåg fel vi får se. Efter det har jag först fysik sen har jag kemi så jag slutar ganska sent idag kl 15.35 Efter skolan har jag ingen anning om vad jag ska hitta på som jag har skrivit förut så är mitt rum i desperat behov av en städning.


Jag har iaf fått ett till sommarjobb som jag kanske har berättat har jag fått å kommunen men nu har jag fått hos kyrkan men det är under samma period så jag måste ringa och kolla om det är möligt om man kan byta med någon. Om det fungerar blir det klirr i kassan:D och det kan alltid behövs:D


Nu ska jag fixa på mig träningskläderna och göra mig klar för ännu en skoldag! Ha det bäst! Pöss 

Av Rebecka - 14 maj 2009 12:30


 HEJ männsikor!


Nu är det hemska nationella gjort som jag har fasat för i flera dagar nu men nu är det alltså gjort. Hur gick det då? Det har jag ingen anning om om jag ska vara ärlig men jag får hoppas på det bästa:) Just nu sitter jag och snor godis från Jocke med Anna och lite folk i klassen datanördar som vi naturare ofta gör.


Om typ en halvtimme har jag fysik B åååhhh jag orkar inte, sen efter det har jag psykologi A lite lättare:) Efter det slutar jag och då ska jag eventuellt träna men vi får se för Albert<3 ska till borlänge occh leka bonde i helgen så tänkte träffa han en stund om det hinns med sen måste jag städa också eller så gör jag det i helgen eller nån annan gång hehe vilket tror ni att det bli?;)   


Min söta Anna är sjuk så hon ska gå hem nu:( Krya på dig<3


Nu ska jag jobba med lite psykologi ha det gött så hörs vi senare;P

Av Rebecka - 13 maj 2009 15:39


Hej svejs!


Usch jag har haft ont i magen sen jag klev upp imorse:( Bortsett från mitt magont så har det varit en ganska bra dag. Det började med att Albert följde mig till skolan och jag kom lite försent till engelskan när jag väl kom till lektion så höll de på med redovisningar (jag och Anna gjorde vår igår) sen hade vi lunch det var pasta med köttfärssås usch det tyckte min mage itne om:( Efter lunchen var det dax för lite matte och det gick ganska jag hoppas att det går extra bra imorgon när jag har np i matte D.


Nu ska jag gå ner i tvättstugan och ser hur det ser ut med tvätten. Ha det bäst och önska mig lycka till imorgon det kommer förmodligen behövas om jag sa klara matten.

Av Rebecka - 12 maj 2009 21:00


HEJ!


Har precis kommit hem från den första vardagslydnadslektionen( jag och Kita ska gå så det blir lite hyfs av oss;)) och sitter nu hemma och gör matte för ovanlighetens skull, men jag har ju np på torsdag så jag har inte så stort val, men det är konstigt ibland fattar jag allt och oftast fattar jag ingenting det är bara massa siffror som snurrar runt och byter plats på pappret;P 


Hoppas ni har haft en trevlig dag det har jag haft:D Pöss



Av Rebecka - 11 maj 2009 21:50



Sitter hemma och haft fått ganska geov panik varför undrar ni jo min engeslka är inte klar än som jag ska redovisa imorgon, min psykologi är inte klar som skulle vara inne förra veckan och jag har matte nationella på torsdag och jag känner att jag kan verkligen nada men jag ska klara mig det är bara så.


Idag har jag för första gången vågat mig på att bli skjutsad av Albert<3 på hans BMX nästan hela vägen hem utan att skrika en gång jag är faktisk lite stolt;P Det är där jag har tillbringat mi n kvälls tills typ nu och vi planerade att vi skulle göra läxor för vi ligger båda efter men icke det blev mys, prat, Ben & Jerrys<3 och film:D  


Men nu måste jag fortsätta plugga, hoppas ni får en trevligare fortsättning på kvällen än vad jag kommer att ha....Pöss

Av Rebecka - 10 maj 2009 17:48


HEJ alla trevliga människor!


Sitter hemma och ska snart dra iväg till träningen åå vad jag längtar jag känner att jag behöver det för jag tränade inte i torsdags och till följd av det blir jag lite sur och gnällig som Albert<3 fick känna av idag:( FÖRLÅT 


Nu ska jag packa ihop min träningsväska så är det dax att dra iväg och fajtas lite;P Pöss


Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards