Alla inlägg under maj 2009

Av Rebecka - 9 maj 2009 11:46


God morgon bloggen:D


Är hos Albert och har det bra:D Idag kommer det nog inte hända så mycket fast jag vet att jag ska ner på stan och köpa nya skor för som ni vet så är det hål i mina som jag har nu, visst jag har fler skor men dom får jag skoskav av så det är inte så lyckat:p


Jag har kommit på att det tär asgott med godis på morgonen:P inte så nyttig kanske men, men.


Igår åt jag kina mat med alberts familj och de var första gången jag åt här tillsammans med hans familj efter det så gick jag och Albert till bion och kollade på Wolverine, den var faktist ganska bra jag trodde inte det från början av någon okänd anledning.....


Nu ska jag gå iväg och pussa på min underbara pojkvän<3 Ha det bäst! 

Av Rebecka - 8 maj 2009 11:34


Hej svejs!


Jag har precis varit och ätit äckel mat på skolan (moss och prinskorv) usch innan det hade jag engelska nationella både reading och listening och det gick faktist bätre än vad jag hade tänkt mig:D med tanke på att det blev ganska sen insomninng igår;P hehe


Och vet ni vad jag märkte igår jag har ett hål i min skosula så att allt vatten bara sugs upp i skon och de känns ju jättetrevligt:/ Men nu har jag iaf en orsak till att köpa nya skokr:D  


Nu känner jag doften av underbart goda Big Boy hammburgare och min fortfarande hungriga mage har börjat kurra:( Om typ en timme så har jag mina två sista lektioner som är fysik och kemi labb så jag kommer alltså vara helt död i slutet utav dagen, men jag hoppas att det kommer hända nåt kul ikväll för jag känner att hela min kropp vill ut och träffa folk och ha trevligt. 


Ni får ha världens bästa fredag! Puss & kram

Av Rebecka - 7 maj 2009 13:03


Hej bloggen!


Nu var det urminnestider sen jag bloggade känns det som. Just nu sitter jag på skolan med Anna och väntar på att vår fysik lektion ska börja, jag försov  mig imorse ganska grovt för jag vaknade en haltimme innan jag skulle börja men som tur så missade jag bara mentorn och lite utav matten. Efter fysiken har vi psykologi där vi ska jobba med frågorna som vi har fått, därefter slutar jag skolan då måste jag ner till bibloteket i stan och låna om min bok Jane Eyre sen ska jag skynda mig hem och gå ut med Kita och om jag har tur så hinner jag träffa Albert (min underbara pojkvän) innan jag skall upp till träningen:D


Nu börjar min lektion, ha en bra dag:D Puss & kram  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards