Alla inlägg under april 2010

Av Rebecka - 30 april 2010 10:41


Känner att jag jättegärna skulle vilja ta en paus i allt pluggande för att ta en partykväll på stan och bara vara med vänner och har hur kul som helst, men eftersom jag har sjukt mycket att göra i skolan så vet jag inte om det blir så. Jag får se hur jag gör.


Usch vad jag inte tycker om det väder som är ute idag jag vill ha solsken och varma vindar men just nu är det gråt och kalla vindar.

  



Av Rebecka - 29 april 2010 12:59

Nu är omtentan klar och det gick mycke,mycke bättre än förra gången jag gjorde den. Skönt att den är avklarad men jag har fortfarande kvar att göra klart psykologin uppgiften och projektrapporten. Sen är jag klar med allting som ska in denna vecka.


Måste också skriva att jag struntade i att ta med datorn för att jag tänkte att jag inte skulle ha den men sen behövde jag den iaf och då var darling min räddare i nöden och cyklade och hämtade min dator hemma hos mig för att sedan ge den till. Tack så mycket älskling<3 



Av Rebecka - 28 april 2010 19:12

Sitter i  soffan i vardagsrummet med papper och böcker utspridda över hella soffan, varför detta jo mitt rum har under dagen blivit utsatt för ett bombnedslag så allt ligger överallt där det inte ska vara.


Häromdagen kom jag till mami med världens bästa idé på vad jag kunde få i studentpresent och det var en privatridlektion (pratar hästar här) på min underbara favorithäst Rocky som står på Sundsvall Fältrittklubb. MEn mami tyckte inte att det var en lika bra idé som jag hon sa att det kunde jag få en annan gång. Men vad ska jag nu önska mig? Har ni några förslag?

 


Av Rebecka - 27 april 2010 10:22

Idag är jag på skolan som vanligt men det är en lite ovanlig dag i skolan idag för att Anna och jag ska till Höglunda skolan för att hålla vår första lektion om samlevnad med inriktning mot sexuallitet för årskurs åtta. Så jag är ganska nervös för hur det ska gå. Men jag tror och hoppas att det kommer gå bra. 


Efter skolan så ska jag åka och hämta upp mami så ska vi hämta nya gardinstänger till vardagrummet, det är nästa klart nu det är bara lite tavlor och gardiner som ska upp sen är vardagrummet klart.


Om jag hinner ska jag åka förbi taekwondo lokalen ikväll för att träffa och prata med min tränare lite han var inte där den senaste gången jag var upp. 

Av Rebecka - 23 april 2010 19:50

Säljer ett par skitsnygga skor från nelly storlek 38, säljer dem pågrund av köp av fel storlek, gå in här och buda!        

Av Rebecka - 23 april 2010 17:03

Sitter hemma hos darling och sitter och surfar runt lite och vi har bestämt oss för att ha lugn hemmakväll och hela dagen har jag sett fram emot detta, men sedan ljöd denna låt ut ur min dator och jag blev sugen på att festa hela natten lång.


Kanske blir det utgång iaf, får se vad som händer. Puss!

Av Rebecka - 22 april 2010 20:15


Sitter och myser med Kita samtidigt som jag fixar musik till datorn som jag ska ha till imorgon då jag har nationellaprov i svenska. Ska snart springa och köpa en påse godis också, då blir jag riktigt redo för nationella.


Senare ska jag dra iväg upp till taekwondon för att träffa min tränare som jag sagt tidigare men innan måste jag hem för att hämta mobilen. Har lämnat den hemma så känner mig ganska hjälp här.


Nu har det blivit nå krångel med låtarena.

   

Av Rebecka - 22 april 2010 14:06

Sitter på skolan och och håller på att avlida tristess och hunger, torsdagar är ingen bra dag för mig eftersom jag går i skolan till halv fem usch så lång tid, det är nu man inte kan förstå att alla vuxna har varit unga eftersom de verkar inte veta hur jobbigt det är att sitta på skolan och försöka ta in allt som sägs från kl 8.40 till 16.30 Jag är helt död och jag sitter på min näst sista lektion nu.


Efter skolan ska jag bara studera mera men jag har tänkt att jag ska dra till ica och köpa lite plugghjälp= godis. Sedan mot kvällen ska jag nog dra till taekwondo lokalen och träffa min tränare som jag inte har sett på jättelänge. Har inte orkat åka dit för jag får inte träna taekwondo för min sjukgymnast det är en så kallad risksport, vill inte dit igentligen för då blir jag så arg på att jag inte kan träna själv.


Nu ska jag försöka lyssna på skolans tråkigaste lärare. Önska mig lycka till.

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards