Alla inlägg under juni 2010

Av Rebecka - 23 juni 2010 22:10


När kameran ligger hemma på köksbordet så är det svårt att ta bild på min underbara målningsutstyrsel som jag har haft på mig de senaste två dagarna, utstyrlsen består av en gul målaroveall men eftersom det är så varmt där vi sitter och målar så man knyter ärmarna runt midjan men efter en stund så har hela kreationen åkt ner. Missförstå inte knutten sitter fortfarande kvar i midjan men fikorna man ska vid rumpan har halkat ner och hamnat vid knävecken. Så man går på byxbenen, även fast jag veck och veck upp dem gång på gång. 


Nu kanske ni inte tycker att detta är så roligt men det är det, iaf när vi behöver gå över staket som går mig upp till midjan och när man inte tänker på att byxgrenen är nere vid knävecken haha så roligt.


Bild tillkommer imorgon:D Kram

Av Rebecka - 21 juni 2010 15:09


Idag har jag tagit hand om hundarna hela dagen, två av hundarna bor ute i medans minstingen bor inne så idag har jag städat ut ute hundarnas lya och gått promenad med alla tre hundar, borstat pälsar, jag har helt enkelt ägnat hela min dag åt hundarna.

 Här är den äldsta vovven 


Nu ska jag ta och ta och äta lite mellanmål jag är nämligen hur hungrig som helst.


Av Rebecka - 20 juni 2010 17:23


Jag har varit i Halmstad i en vecka nu, jag tog en liten paus i bloggandet då det har varit väldigt stressigt de senaste veckorna. Idag är dagen som jag äntligen har kunnat slappna av på riktigt, jag och darling har varit på "Brottet" en ute bassäng med tillhörande gräsmatta och kiosk. 


Vi simmade fyra hundra meter och solade, det var så skönt att inte behöv göra någonting nu när jag kommit hem så har jag rengjort rasmus öron (äldsta vovven i huset med sina 12 år) Just nu sitter jag och väntar på maten som pappas sambo håller på med, själv sitter jag i solstolen och gör absolut ingenting. Usch vilken hemsk människa jag är. 

Jag i gräset 

Vår utsikt

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards