Alla inlägg under februari 2008

Av Rebecka - 29 februari 2008 11:26

Shit varken jag eller Rebecka kan provet!! Det kommer inte gå bra! Både kemi och samhälle på en dag... Det är fan taskigt. Så kan man inte göra. Lärare måste prata och komma överens när saker och ting ska vara till... Inte lägga allt på samma dag. Vad less jag blir... Usch och fy. Usch uch! Fast det är fredag idag så det är helg och sen så är det loooooov! LYCKA!


PussPuss<3 

Av Rebecka - 29 februari 2008 09:19

Sitter på biologi lektion å tränar till kemi provet å jag förstår hur man räknar jag är så lycklig men det kommer förmodligen vara kommer jag bara vara i en kort period förmodligen.

Efter skolan ska jag iväg å rida för allra sista gången om de inte är nån uppsägnings tid hoppas att det inte är det. 

Efter det ska jag åka buss, när bussen kommer till haga skolan kommer anton att hoppa på bussen han ska sova hos mig hela helgen har han sagt<3  det kommer att bli gosigt<3

nu skall jag träna mera till kemi provet önska mig lycka till:)<3 

Av Rebecka - 28 februari 2008 19:28

Å vad rädd jag blev när pappa ringde å frågade om min mobil var borta:O å då kom jag på att den var nere på sporthallen i B-salen:O då gick det runt i magen och tre sekunder efter att jag hade pratat klart med pappa å fredrik (min bror) har tagit över luren så kommer mormor ner å säger att mamma har ringt till dem för att få tag på mig:p då fick jag springa upp till mormor å ringa mamma därifrån å berätta hur läget var att mobilen var på sporthallen hos vaktmästaren:p

Efter det tog fredrik å jag en språng marsch ner till sporthallen å hämtade den:D ååå va skönt att känna dess former i min hand;P

Jag hade lämnat den där när jag hade idrott vi fick springa en as jobbig hinderbana, men det var ganska kul endå:P

Nu sitter jag å ska träna innför mina två prov imorgon:S det ska gå bra.......hoppas jag:)    

Av Rebecka - 28 februari 2008 11:50

Jag håller på med en uppgift som innebär att jag skall fråga så många ungdomar som möjligt vad de gör när de är ute på internet, så det är denna fråga som jag ställer till er alla ungdomar där ute.


Vad gör du när du är ute på internet?


Du kan svar där man skriver kommentarer;P


Tack för din medverkan all information behandlas identitet skyddat.  

Av Rebecka - 28 februari 2008 10:30

haha det är så kul att titta på arbeten man har gjort å man får se alla fel man har gjort haha;P nu sitter jag å gör en utverdering på vad jag tycker att jag har gjort bra respektive dåligt.

om man tänker efter så är det igentligen den tråkigaste uppgiften man kan få inom svenskan:(.men nu ska jag dra å äta äckel fisk

hesvejs hoppas att ni får godare mat;) 

Av Rebecka - 28 februari 2008 08:05

Ja nu sitter jag här vid datorn igen:P ska gå till skolan om snart för att sitta där å plugga för att jag måste göra jag vill ha minst VG på dessa prov:D

Som jag sa igår så ska jag ha idrott idag:d men jag ska oxå ha svenska å datorkunskap, svenska är ganska kul vi ska läsa en bok som heter Jenny av Jonas Gardell. jag kommer inte ens ihåg vad vi gör på datakunskapen......eller jo vi gör nån undersökning........just det...... jag undrar när den ska vara klar...... opps det var inte bra att jag inte visste det:( ja ja de går nog bra ändå:p........ hoppas jag;P

nä nu ska jag nog dra till skolan så att inte anton kommer före mig;P........jag övertalde honom att komma tidigare till skolan som jag:D men han sa att han oxå behövde träna på proven:D

Ha en jättebra dag alla ni som läser min blogg<3        

Av Rebecka - 27 februari 2008 22:50

ja som sagt har jag som sagt tränat i min åsikt väldigt mycke denna vecka först tränade jag söndas sen så tränade jag i tisdags å jag tränade på Friskis idag med skolan det var inte så jättekul men det kändes i kroppen å de var ju bra:D å sen ska jag träna imorgon igen på idrotten vi har hinderbana:D

nu ska jag gå å borsta tänderna å gå å sova i min vackra säng som står troget å väntar att jag ska lägga mig till ro i den;P

sov så gott turterduvor<3

Av Rebecka - 27 februari 2008 12:58

Idag har det varit världens jobbigaste dag för så tog jag olovlig sovmorgon :( det var jätteskönt:D men jag missade halva filmen på spanskan:(

Sen så var det matteprov som ja Ulla kan stoppa upp ja ni vet var:P sen blev det lunch  det var as god mat idag det var kyckling å klyftpotatis.

Efter lunchen skulle vi dissikera en bläckfisk och en kräfta:( det var så jävla tråckigt man fick inte göra nåt kul alls:( nu ska anna, jag å jocke se på   Sweeney Todd<3 kärlek till den filmen<3 vill alltid ha den nära mig;P

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards