Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Rebecka - 24 februari 2008 22:57

det är så jävla roligt att träna taekwondo man får sparka å slå det är as kul:D men när jag å anna skulle sparras så sparkade vi båda med den högra foten mot varnadra å träffade varandras fötter så jag har så jävla ont i den men det är bara att bita ihop å fortsätta kämpa..... men det är inte så svårt man glömmer bort att man har ont för det är så kul:D jag hoppas att jaag hinner göra alla läxor som vi har imorgon för då kan jag träna på tisdag oxå:D jag längtar dit ;D 

ååååå vet ni om precis 5 dagar om man inte räknar med idag så är det spooooortlov vi är lediga en hel vecka jag är så glad:D då ska jag åka å träffa min pappa, syskon ,hundar det ända som är lite tråkigt är att jag kommer vara bort från mina kompisar å min underbara älskling men det ska nog gå bra för jag ska bara vara borta i typ en vecka nä nu ska jag vara duktig å gå å sova

sov så gott till alla <3   

Av Rebecka - 24 februari 2008 22:57

det är så jävla roligt att träna taekwondo man får sparka å slå det är as kul:D men när jag å anna skulle sparras så sparkade vi båda med den högra foten mot varnadra å träffade varandras fötter så jag har så jävla ont i den men det är bara att bita ihop å fortsätta kämpa..... men det är inte så svårt man glömmer bort att man har ont för det är så kul:D jag hoppas att jaag hinner göra alla läxor som vi har imorgon för då kan jag träna på tisdag oxå:D jag längtar dit ;D 

ååååå vet ni om precis 5 dagar om man inte räknar med idag så är det spooooortlov vi är lediga en hel vecka jag är så glad:D då ska jag åka å träffa min pappa, syskon ,hundar det ända som är lite tråkigt är att jag kommer vara bort från mina kompisar å min underbara älskling men det ska nog gå bra för jag ska bara vara borta i typ en vecka nä nu ska jag vara duktig å gå å sova

sov så gott till alla <3   

Av Rebecka - 24 februari 2008 16:33

F*n vad jag är arg jag som sa i början av veckan att jag skulle komma med på de mest aktiva bloggarna listen men så f*n heller ja ja jag får ta det den kommande veckan men jag blött i ögat oxå:( nu sitter jag å gör en annan uppgift i engelska det är typ as mycket men jag ska göra den innan jag åker med anna till träningen:/

åsså måste jag göra matte men jag har inget block som jag kan skriva talen i........ det är ju jättekul åååhhh f*n vad lessssss jag är:/ men i morse var jag världens solstråle ¤ men inte nu iaf    

Av Rebecka - 24 februari 2008 13:08

sitter å håller på att beställa biljetter till pappa till påsklovet:D jag ska dit på sportlovet oxå åååå vad jag längtar:D Idag ska jag göra en massa tror jag :O jag ska plugga, handls mat med mamma, stryka gardiner, gå ner på stan,städa i mitt rum och sen ikväll ska jag träna:D f*n vad jag känner att jag är posetiv idag ¨till och med att plugga är kul hahah

nä nu ska jag fortsätta att plugge plugga;P hejsvejs;P     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards