Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Rebecka - 25 februari 2008 20:52

jaha nu är det gjort jag har alltså skrivit ett meddelande där det står att jag vill sluta rida..... jag har sån ångest för om jag har gjort rätt eller inte:( men jag har ju sagt att jag bara får vara upptagen två gånger per vecka för att hinna med skolan:( men jag vill göra så mycket......jag vill både rida å gå i taekwondo för båda är roligt........men nu är det iaf gjort:( jag kommer förmodligen inte kunna sova i natt men det kommer ni säkert att märka om jag är uppe för då kommer jag förmodligen skriva natt blogg för första gången ja ja nu har jag sagt de jag hade på hjärtat<3

nu är det din tur att skriva vad du har på hjärtat  

Av Rebecka - 25 februari 2008 13:32

jag är så glad vi har ingen spanska jag vet att jag ska vara ledsen alla vuxna men det  är bara så att när en människa i min ålder slipper en lektion så blir man glad så är det bara;D det som är lite jobbigt nu är att vi kemi lektion nu men de brukar gå ganska fort så det ska nog gå bra:) och + att den där taekwondo dräkten, inte är så billig som ja hoppades att den skulle vara   men det ska nog gå bra iaf:)

ja ja nu ska jag vara en duktig flicka å lyssna på det roysan har att säga;P.....eller vi får se hur jag gör;P  

Av Rebecka - 25 februari 2008 09:37

Jag har en liten uppgift till er innan jag går det är att du som går in på min blogg kan ju oxå rösta på min omröstming om äpplen;D

Av Rebecka - 25 februari 2008 09:27

Nu har jag tvättat mig, sminkat å tagit på mig kläder,ätit frukost å borstat tänderna till frukost blev det som vanligt fil och flingor:D och idag har jag plattat håret så det är hyfsat rakt;P sen har jag ett par mörk blåa jeans å en vit tröja åsså en väst som en prick över i:et;P

snart ska jag knalla iväg till skolan men just nu sitter jag bara framför datorn å dricker en kopp kall oboj det är så gott:D men jävligtt onyttigt:/.

jag är lite glad för mamma har gett mig pengar som jag ska köpa en taekwondo "uniform" för så jag ska gå ner på stan idag å prova en:D

nä nu ska jag dra till skolan så att jag inte kommer försent som förra gången då missade jag hela lektionen:(opps:)     

Av Rebecka - 25 februari 2008 07:48

idag har jag sovmorgon till 10.15 jag vet inte varför jag är uppe nu men  jag orkar inte sova åsså var det ju lite ångest för att jag ville blogga:D

idag har jag först datorkunskap sen har vi lunch..... nån äcklig mat:( sen efter det har vi matte B, kemi A och spanska steg 3:( jag måste köpa ett nytt block till matten jag får göra det i skolans kiosk.

nu tänkte jag å tvätta mig å äta frukost å borsta tänderna...... ni får ha en bra dag:D det hoppas jag att jag kommer att få;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards