Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Rebecka - 12 februari 2008 19:03

Det har inte hänt så mycket idag det har varit skola som vanligt, när jag gick hem så följde anton med;) vi skulle plugga men om vi gjorde det låter jag var osagt;P men när han hade åkt så började jag att plugga iaf, jag har gjort lite matte å nu ligger jag där jag ska i matten ifrån sett några små tal;P jag har oxå gjort klart min engelska uppgift idag det var väldigt skönt:D

nu sitter jag å väntar på att mamma ska komma hem för vi ska åka å handla. 

åååhhhh jag måste städa det ser ut som det har varit krig i mitt rum;P  

å vad jag längtar till torsdag då är de ju alla hjärtansdag<3 åsså till på fredag för då har jag ingen skola:D älskade fredagar finns nästan inget bättre allt man kan göra;)

hångel i hallonskogen med alla som vill<3  

Av Rebecka - 12 februari 2008 08:58

åååhhh fy f*n vad äckligt det är med att bara se fötterna på en död fågel tänk att de har först dödat fågeln sen har de sågat av fötterna på den usch

jag vill absolut inte till skolan imorgon vi ska disikera en höna själva:( jag kommer att spy tänk å känna hur hönans delar omringar händerna när man är tvungen att ta ut någonting:( idag har vi typ världens längsta dag jag orkar inte nu har vi biologi sen har vi samhällskunskap efter det har vi lunch sen sevnska å matte. å vihar typ as mycke läxor som man måste gör så jag kommer inte hinna gå på träningen idag:( jag ska prova ett nytt sätt att arbeta på idag jag ska stanna kvar på skolan och arbeta med alla läxor sen när jag tycker att jag är klar så ska jag gå hem å då behöver jag inte plugga hemma:) undra om det kommer gå bra.    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards