Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Rebecka - 7 februari 2008 18:23

Jag har börjat hata stadsjeepar för de förstör ju jorden jävla överklass som måste köpa en sån för att visa att de är rika:#ååååhhhhh

Idag har det varit en ganska softdag iaf:)dagen började med sovmorgon:) till 10 sen fik vi gå på en föreläsning på stan å höra på en miljö snubbe, ja ja jag vet att de inte låter så kul men det var faktist bra:) sen så gick vi till skolan där de var as lång kö till maten så vi kom sent till svenskan;)  efter svenskan hade vi idrott vi hade basket de va ganska roligt jag gjorde ett mål;D. Sen slutade vi:D anton följde med mig hem;) och ni kan ju förstå vad som hände när två kära personer möts det blev lite mys istället för plugg som vi skulle ha gjort:( det är de jag sitter å gör nu eller ska göra nu igentligen;D

Men nu måste  jag plugga :( usch jag vill inte:,(

men vi syns i den mörka skogen ;) å där kommer de gå het till;)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards