Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Rebecka - 17 februari 2008 18:00

Min älskade

Du är bara så underbar

Jag vet inte vad du ser hos mig

men jag känner mig alltid så speciell när du tittar på mig

Du är som en prins som har valt mig till sin prinsessa

När du ser på mig med dina vackra ögon

då kan jag bara se tillbaka och se mig förföras

Allt känns rätt när jag är med dig

Mitt liv är helt underbart när jag får hålla dig i handen

och jag får höra när du säger

"jag älskar dig"<3 

Av Rebecka - 17 februari 2008 13:41

halloj sitter å kollar på olika sommarjobb:P det är fan as svårt att söka på landstinget :( men jag har iaf sökt på kommunen:) vet ni vad som har hänt när min mormor å morfar kom till sin stiga för nån dag sen så var det en pärluggla där asså inne i stugan :P den hade kommit in samma väg som tomten kommer;P ja iaf så sitter å jag å försöker hitta sommarjobb ingen av er som läser min blogg som vet nåt sommarjobb som är bra för en 16-årig tjej tro?;)

nu ska jag gå å dammsuga hela huset:( åååhhh jag orkar inte men hellre dammsuga än att göra mamma arg;P hon å brorsan är uppe i mormor å morfars stuga å tar bort bajs från ugglan usch hahaha  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards