Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Rebecka - 18 februari 2008 20:27

idag har varit en blandad dag med både äkta ångest å godis för tungan:D dagen började med att jag försov mig typ så jag missade första lektionen "opps":O sen hade vi lunch mjölig potatis med biffar "usch" efter det var det matte det gick ganska bra men jag ligger lite efter men jag hade tänkt att jag ska hinna ikapp idag:) orkar inte:( efter det hade vi kemi det var kul jag spelade tetris hela tiden typ förutom när min dator dampade:P efter kemin slutade jag :D men då skulle jag till en annan plats som gud glömde alltså vårdcentralen där jag fick ta en spruta, jag hatar att ta spruta det är så äckligt men det gick bra:D nu har jag bara en spruta kvar så är jag klar men den ska jag ta i juli:( mamma var med tihi jag vet men vi gick å köpte semlor efter älskar semlor<3  nu sitter jag å gör matten snart ska jag välja inviduella valen till 2:an:O 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards