Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Rebecka - 26 februari 2008 09:57

haha å vad jag är glad jag har gjort klart alla 20 frågor å anna har inte gjort dom skade glädje jag vet men ibland behöver man ha det oxå;P

Nu kan jag bara sitta å låsas läsa i boken å vår lärare har läst dem å hon tyckte att de var bra :D jag älskar samhälle det är typ det ämnet som jag tycker är roligast på skolan men det är bara för att jag förstår allt hon säger;P vilket jag inte gör i matten tillexempel:( åååå vad jag känner mig glad idag men det är ju så att vi nhar matte prov imorgon som kommer att gå ja ni kan ju förstå vart :( jag ska råååå plugga innan jag ska dra till taekwondon.

Jag köpte dräkten igår det var så kul när jag provade hela dräkten hemma;P jag bara skrattade åt min själv haha:D


jag har en lite fråga är det nån som kan knyta taekwondo dräktens "bälte"?

om ni så kan detta får ni gärna ge en föklaring på hur man gör:)

Av Rebecka - 26 februari 2008 08:42

idag när jag skulle gå upp så tänkte jag vara duktig å gå upp halv sex...... ja jag vet det är omänsklit tidigt men man får vara det ibland......... men istället för att jag gick upp då så gick jag upp 7.20 å jag börjar 8.25 men jag han i tid till lektionen:/ å jag kom oxå ihåg att ta med antons vatar idag som jag glömde igår han blev lite arg::( inte meningen  älskling men jag är dålig på att komma ihåg grejor.......... sån  är jag bara:( men jag ska försöka bättra mig:)

Nu sitter jag på biologi lektion å lyssnar ....... snart;P  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards