Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Rebecka - 8 februari 2008 17:01

Onödigt vetande: RS (ryttarsattsningen) finns på Färsta i Ljustadalen.

RS innebär att man rider tre gånger i veckan plus att man måste vara med på morgonfodringar, kvällsfodringer och insläpp av hästaran nån gång i månaden   

Av Rebecka - 8 februari 2008 16:54

provet gick ganska bra:) men det var as svårt till och med pluggisarna tyckte att de var svårt asså dom som är värre än jag;P jag svarade på alla frågor utom 2 st:D men det kanske är så att jag hade alla fel på dom jag svarade på;P hoppas inte det för då ligger jag illa till:(

idag ska jag rida på ridskola igen för första gången sen jag började i RS. hoppas de bli kul:D sen ska jag hem till anton min älskade pojkvän å sova där i natt;P

jag förstår att ni vill läsa om min ångest men jag har ingen jag är för kär för att ha ångest:( sorry;P     

Av Rebecka - 8 februari 2008 08:40

oj oj gick lite fort att skriva igår stavfel efter stavfel:P Nu sitter jag på biologi lektion det är ganska roligt men vår lärare roy bara pratar å pratar:( jag har redan slutat lyssna:P

ååååhhhhh jag  är så jävla arg på jocke (broder blogg) för att han är ledig idag å behöver inte göra kemiprovet som vi har idag:(

nu är det iaf upp till bevis om jag har pluggat så mycke som de behövs för att få ett VG eller ett MVG å då ska ni veta att jag + kemi = hata

efter skolan ska jag iväg å rida men jag har lovat mamma att jag ska äta middag innan jag rider för jag ska hem till anton å sova där sen;)

ja men nu skall jag försöka lyssna lite på roysan iaf ååååhhhh det är samma där som med kemin jag + roy = hata:P    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards