Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Rebecka - 9 februari 2008 16:38

det här har varit en ganska mysig dag ingeting att ha irritationer över så de kommer ni inte att få höra nu:P

jag sov hos anton vi hade det mys mys i sängen som ni kanske förstår, sen idag har vi gått på en promenad då när vi kom tillbaka så hade inte anton tagit med sig nån nyckel å hela hans familj hade åkt på stan så vi var utlåsta:( det var as kallt.

Så då tog vi bussen ner till stan å träffade dom där å fik pengar å gick å åt på mac donalds fick typ stress äta för vi fick maten när det var typ 10 minuter innan bussen skulle gå till anton så vi fick springa till navet.

sen åkte jag hem å städade sen så kollade jag på film å åt godis

japp de var min dag det gjorde ganska mycket men inget jätte intressant;P   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards