Alla inlägg under juli 2009

Av Rebecka - 26 juli 2009 19:09


Hej bloggen!


Sitter hemma hos Albert och bloggar som alltid. Nu ska jag testa en grej, jag ska testa om mina blogg inlägg visas på Facebook. ska göra detta nu så Svejs 

Av Rebecka - 19 juli 2009 23:28


Hej bloggen:D


Sitter just nu hemma hos Albert och jag ska tillbringa natten här;D Imorgon ska jag hoppas jag vara med Anna som jag inte har träffat på hur länge som helst för när jag är hemma är hon bort och tvärtom. 


På tisdag ska jag följa med Albert och hans syskon ner till Brindsjön tror jag det heter för att hälsa på deras morfar och hans fru Margaret, det ska bli kul, lite pirrigt är det men kul:D


Bredvid mig i soffan ligger Kita, hon ska för första gången sova hemma hos Albert så vi får se hur det går men än så länge ser hon ut att trivas vldigt bra.


Så nu har jag fått bort lite bloggabstinens så nu ska jag springa iväg och borsta tänderna sen ska jag lägga huvudet på kudden. Sov gott;D 

Av Rebecka - 13 juli 2009 17:39


hej bloggen!


Som ni kanske förstår blir det lite uppehåll med inlägg nu i sommar eftersom min familj är väldigt gammeldags och fortfarande har modem ja ni läste rätt, vi måste nog vara den enda familjen som har det fortfarande. Just nu sitter jag hemma hos Albert och väntar på att han ska duscha klart så att vi kan skynda oss hem till mig för att äta. Sen blir det nog film+popcorn.


Här kommer det en bild på min underbara man;P 


Av Rebecka - 5 juli 2009 18:35


Hej bloggen!


Nu är jag hemma igen och brun å vacker har jag blivit under dessa 2 underbara veckor. Vi har varit på 2 öar Donnoussa och Naxos, vi har mest badat och solat:D haft det urgött helt enkelt. Just nu sitter jag hemma och sorterar bilderna, orkar inte göra annat för jag är väldigt trött. Men jag känner mig jätteduktig för att jag har både packat upp hela resväskan och jag har börjat tvätta:D Åsså har jag varit ute med Kita, fikat med mormor och morfar och varit med darling en lite stund innan jag skickade iväg honom in till BMX:ens värld.


Ska springa ner och hämta mera tvätt nu, att aldrig slut

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards