Alla inlägg den 19 september 2009

Av Rebecka - 19 september 2009 23:31

hej


Jag är fortfarande förkyld:( men jag är på bättringsvägen eller så känner jag bara så för att jag inte orkar vara mera sjuk jag vill vara frisk. Idag har det inte hänt så mycket jag har mest sovit, nu har mamma och jag tittat på Freaky Friday den var lite kul jag tror inte mamma och jag har skrikit så mycket på länge, det är nämligen så att när det bli pinsamt så ger vi ifrån oss små tjut, fast jag kan försäkra er att det är bara med mamma det märks istället för att skrika när jag titta på film så brukar jag hålla älsklingen väldigt hårt i handen om det är han jag tittar med. Men jag tror att han tycker bättre om det än att jag ger ifrån mig små tjut. Jag vet inte men vad skull du föredra att nån små tjuter någongång ibland eller att man kramar din hand väldigt hårt?


Nu tänkte jag gå och lägga mig och be till sjukgudarna att jag är lite friskare imorgon.

Sjukiskram:P


Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards