Alla inlägg den 12 september 2009

Av Rebecka - 12 september 2009 13:36

God eftermiddag eller för mig God morgon


Jag har precis ätit frukost med Albert och det blev toast mums i magen:D Idag kommer jag att ha massor att göra jag ska klippa gräset hemma, gå ner på stan och köpa en skolväska till mig, en present till min bror som fyller 22 år på måndag och som vanligt med min bror har jag ingen anning om vad jag ska köpa, sen ska jag hjälpa Albert att köpa present till hans lillebror som också fyller år på måndag, jag ska också köpa present till min farmor och lillebror som båda fyller år den 18 september sedan ska jag och Albert åka ner till tågstationen och hämta massa biljetter ner till Stockholm och om jag hinner så ska jag plugga lite men vi får se hur det går med;)


Det känns som jag har ett helt kaos i min hjärna, allt bara snurrar runt och jag vet inte vad jag ska ta mig till, det som också ligger och gnager är det här med antagningsprövningen hur fan jag ska hitta dit, men jag vet att det kommer lösa sig men det stoppar inte min hjärna att snurra några extra varv på grund av det. Ja nu måste jag ta itu med det här men först ska jag blunda och drömma mig bort någonstans med hjälp av att höra Albert spela gitarr i bakrunden:D Ha det bäst Kram 

Av Rebecka - 12 september 2009 00:28

God kväll


Idag har den första vagant tävlingen utspelat sig på min skola brännboll+utkläddnad och såklart så var vi varken på topp vare sig det gäller vårat spel eller vår utstyrsel, vi fick nämligen reda på det igår att vi skulle vara utklädda också men, mne vi får ta igen det på nästa tävling, När jag kom hem blev det lite fix med antagningsprövningen (mönstring) som jag ska gå på i stockholm den 15-16 september usch jag är livrädd inte för själve testerna utan mer för hur jag ska hitta dit:/ Hur ska detta gå? När mamsen kom hem blev det hemlagad paj till middag och en massa, massa prat som det lätt blir när jag och mamma träffas:D Mysigt var det iaf:D 


Idag fick jag med reda på vad alla valpar ska heta utom min då som jag inte har kommit på riktigt än:/ Måste bestäma mig imorgon för då är det dopdagen iaf valparnas tillfälliga namn blir Minilove, Zorro, Zinat, Daisy. Aragon och Vilda. Har ni kanske några förslag på ett hundnamn till en kille som kom ut som 4 och är svart med en ganska stor vit fläck på magen och en liten vit fläck på halsen?


 



Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards