Alla inlägg den 20 september 2009

Av Rebecka - 20 september 2009 20:37

God kväll


Idag har jag nästan inte gjort någonting usch vad jag hatar att vara sjuk det är nästan det värsta som finns, ni vet när man ibland sitter på skolan eller på jobbet och bara längtar efter att få vara lite sjuk ett tag, nu har jag verkligen kommit över den gränsen nu är det är inte roligt längre jag vill gå i solan, vara med kompisar, jag vill ha roligt men det går ju inte nu närär sjuk och måste vara själv så man inte smittar någon. Har någon nåt förslag på en enkel men rolig sysselsättning när man är sjuk och nästan inte orkar stå upp?


Det som är roligt idag är iaf att älskling kommer komma hit idag efter att ha tillbringat helgen med mamma sin vill bara tilläga en underbar männiksa denna mamma:D Om nästan 10 min uter kommer han att komma fram till Sundsvall. 


Nu ska jag göra ett sista desperat försök till att städa mitt rum vilket kommer sluta med att jag somnar i sängen;)

Sjukiskram 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards