Alla inlägg den 17 september 2009

Av Rebecka - 17 september 2009 21:09

Godkväll


Nu har jag varit iväg och antagningsprövat som det heter för oss tjejer, jag fick en 2 i styrka, en 5 på cykeln och 5 i lämplighet;/ Det var väl lite sådär men jag har ju inte tränat någonting under sommaren så jag förväntade mig inte så mycket mer. jag kom hem igår och åkte direkt hem till Albert som var sjuk så nu har jag förmodligen fått hans förkylning fast jag har mer feber symtomer;P DÄrför så var jag bara på en lektion i dag och det var marinbiologin. 


Just nu sitter jag och jobbar på med en marinbiologiredovisning som vi har imorgon eftermiddag, det går ganska bra jag är snart klar och ska börja titta på Låt den rätte komma in Sjuk bra tycker jag att boken är så vi får se vad filmen får för betyg;P 


Hoppas ni har haft en trevlig vecka själv längtar jag bara efter helgen så jag kan få pusta ut:)

Sov gott kram

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards