Alla inlägg den 17 december 2008

Av Rebecka - 17 december 2008 23:03

God kväll:)

Det här blir mitt sista inlägg för dagen för nu har klockaa igentligen blivit alldeles för mycket för att jag skall kunna vakna pigg imorgon men det får ju gå i alla fall. Nu markera Kita också att hon vill att jag ska släcka lyset så hon också kan sova:) Det här var ett ganska meningslöst inlägg men det får ni klara av;) Nu får ni sova gott:) 

Av Rebecka - 17 december 2008 19:36

hej igen

Sitter hemma och väntar på att "Bonde söker fru" ska börja okej jag vet att det inte är kanske världens bästa program men när man väl har följt det så måste man ju se vilken "fru" bönderna väljer:D Nu är det bara två  skola dagar kvar tills jag har jullov:D på min skola så kommer vi ha julpyssel imorgon, juldans och fika jag har bara en lektion och de är filosofi där vi ska kolla på uppsatserna tillsammans med våran lärare. På fredag så kommer jag gå på en avslutnings konsert som kommer att vara i skolans aula sen ska hela klassen gå och ha avslutningsfika mums:D Nu börjar det snart så nu måste jag gå och fixa fram lite glass ur frysen så är jag sedan redo för "Bonde söker fru" :D Ha en trevlig onsdag kväll:D  

Av Rebecka - 17 december 2008 09:05

God morgon:D

Jag sitter och spelat lite Blood Lust på Facebook......hehe ni kan gärna gå med i min squad här :D om ni vill. Jag snart gå ut med Kita men jag ska klä på mig först. Idag kommr bli en riktigt skön dag för mig för att jag börjar inte förrens kl 12.20 med matte, engelska och sist samhälle så jag slutar kl 15.45:D Men numåste jag klä på mig så jag hinner ut med Kita innan jag börjar;D


Ha det bäst<3    

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards