Alla inlägg den 16 december 2008

Av Rebecka - 16 december 2008 20:49

Hello alla!!!

Har precis kommit hem fråm min taekwondo träning och då sa dom att vi ska gradera på söndag :O jag måste plugga koreanska nu precis när alla skoluppgifter är klara inför jullovet, det är ju typiskt men en av min tränare sa att jag kommer att klara graderingen så då tänkte jag att man kan ju försöka eller hur?:D Tänk nu är det bara tre dagar kvar till jullovet:D Ååhh vad jag längtar. Gör inte ni?:D 


Hoppas ni har haft det bra idag det har jag haft engelska där läste vi bara igenom en Julia & Romeo sen som  jag, Anton, Anna och Daniel ska framföra imorgon det kan bli kul:D Sen var det lunch och det var för ovanlighetens skull ganska god mat det var pasta & skinksås:) Efter det var det dags för matte och det för ovanlighetens skull väldigt bra för jag fattade allt som min lärare sa och om jag ska vara ärlig så är det inte ofta som jag gör det......hehe. Efter matten vara det svenska C och Där jobbade jag på med mina CV:en, sen fick jag veta att jg fick MVG på min reklamanalys och att jag kommer få MVG på hela kursen fatta vad glad jag blev:D Efter skolan så gick jag hem åt, det blev tandori fisk med kokt potatis mums var det, sen gick jag ut med Kita och efter det så åkte jag upp och tränade ja det var inprincip hela min dag.


Nu ska jag snart gå och natt fika så ni får sova så gott:D       

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards