Alla inlägg under december 2008

Av Rebecka - 8 december 2008 12:17

Sitter på skolan och har lunchrast och försöker förstå mig på facebook jag har nämligen skaffat de på senare dagar. Men de går inte så bra hehe.

Igår så pluggade jag biologi som en dåre men de gick inte så bra idag ändå men det hade jag redan räknat ut. Igår var jag också på träningen som typ gick sämst det gick inge bra alls då blev jag lessen i ögat:(


Efter skolan ska jag plugga fysik för vi har prov i det nästa måndag sen nä mamma har kommit hem ska hon och jag åka ut till birsta och köpa en digital kamera till mig:D Nu ska jag gå in och förslka förstå mig på mera av facebook:) Men de kommer nog inte gå så bra......hehe

Ha en bra måndag:)

Av Rebecka - 7 december 2008 13:53

Jag har lite ångest nu för jag har prov imorgon i genetik och jag har typ inte pluggat någonting aaaaaaaa Jag måste verkligen plugga som en ja jag vet inte vad så jag kan träna ikväll och så jag får ett bra betyg på provet men först måste jag få blogga av lite ångest innan jag börjar. Som tur är så har Jocke i min klass skrivit svaren till våran lathund tack jocke:D


Nu måste jag plugga hoppas ni får en roligare söndag en vad jag kommer att få:D Ha det bäst<3 

Av Rebecka - 4 december 2008 12:31

Har precis gjort klart matte C nationella och det gick väl som det gick:/ Sitter i ett utav grupprummen på skolan med Anna och ska egentligen jobba med våra filosofi uppsats men vi hittade massa roliga taekwondo filmer från vår klubb:D och efter skolna ska ju jag också nfå träna på jag vet inte det känns som det var hur länge som helst sen jag tränade även fast det bara var fem dagar sen. Snacka om beroende av träning;D Men ni vill ju veta mer om vad det är jag håller på med, så ni kan ju gå in HÄR så får ni se lite mera:D


Men nu ska jag och Anna börja med vår filosofi så vi kommer hem nångång;D Ha det bäst<3   

Av Rebecka - 3 december 2008 14:46

Nu har jag precis haft engelska och vi har läst en väldigt rolig version av Hamlet. Men nu har jag snart min sista lektion som är samhälle där vi håller på med vårat Framtidsparti detta våran parti loggo.

Fin eller hur? det är Jocke som ha gjort den.

Efter skolan ska jag hem och först plugga matte sen ska jag göra geleljus och pyssla lite. Men nu måste jag jobba:D Ha en bra onsdag.  

Av Rebecka - 3 december 2008 10:55

Åååh vilket hemskt väder det är igårkäll var jag värsta glad för då snöade det och det var minus grader men idag är det bara en massa blötsnö:( usch det var inge kul att gå till skolan i all hemsk blötsnö:(

Men nu är jag i alla fall på skolan och har min första lektion som är svenska vi har precis tittat klart på en väldigt onödig film om hur dålig wikipedia är att ha som källa till skolaarbeten. Men nu är den slut som tur är usch vad den var tråckigt. Efter denna lektion har vi lunch det är köttsoppa som bjuds i sundsvall skolor. Efter det har jag matte där vi håller på att plugga till nationella som vi har imorgon och de kommer gå jättebra säger vi hehe;)

Men nu så slutar jag men jag fortsätter att skriva mer sen kram ha det bäst<3

Av Rebecka - 2 december 2008 14:02

Igår var en bra dag för mig:D Det gick först jättebra på matten åsså sen hade jag sex och samlevnad men under den tiden spelade jag mest spel på datorn. Sen efter skolan gick jag hem och gick en promenad med min underbara hund. När jag kom hem ringde jag mamma för att därefter gå ner på stan och mötta upp henne där. Nere på stan så köpte jag typ fyra julklappar en till mamma, en till pappa, en till Ellen min halvsyster och en till min bror Fredrik så jag känner mig jättenöjd med gårdagens julklappsinhandlning:D


Nu sitter jag på skolan och har min sista lektion och jag ska snart börja arbeta;D Men jag tänkte först berätt om hur min dag kommer att se ut från och med nu jo, alltså när jag kommer jag plugga matte som en galning och sen om jag anser att jag är duktig nog så kommer jag sticka iväg träna, gud det känns som jag inte har tränat på evigheter men jag tränade i torsdags så egentligen så var det ju inte så länge sen:D hehe


Nu ska jag börja hjälpa till med ett litet grupparbete som vi har börjat med, men de kommer förmodligen bli klart idag för vi ska bara utvärdera några info hemsider på internet.      

Av Rebecka - 1 december 2008 12:20

Hello alla glada och fina människor där ute som läser min blogg:D Är på skolan och väntar på att min Sex och Samlevnads lektion ska börja vi ska gå egenom olika sjukdomar man kan få om man inte är försiktig.


Tänk idag är det första december så det är bara 19 dagar kvar till jullovet och bara 24 dagar kvar till JULAFTON längtar så mycket dit:D Jag har till och med gjort en önskelista så här ser den ut i stort sätt:

1. Digital kamera

2. Mobil

3. Smycken

4. Kläder

5. Pengar 


Själv har jag bara köpt en julklapp och den är till min underbara pojkvän Anton kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt eftersom han läser min blogg varje dag;D så sorry darling<3


Efter skolan ska jag faktist gå ner till stada och köpa en julklapp åt mamma så hon inte blir utan, men det är mingen större risk att hon blir det. När jag kommer hem ska jag plugga matte, matte och åter matte eftersom jag har jaevla matte nationella nu på torsdag.

Nu börjar min sex lektion ha det så bra:D

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards