Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Rebecka - 14 mars 2008 12:00

haha jag fick G+ på ett kemi prov som jag sög på.............. men men.......  nu är det  bara VG som gäller i framtiden jag vet att jag har sagt det ett antal gånger men nu har jag bestämt mig jag ska ha VG även om jag inte fattar;P men nu är jag iaf lite glad:/ jag är ledssen för att anton kommer att äta middag hos sina grannar istället för att vara med mig:(...............ja ja han kanske är lite less på att vara med mig:( hoppas inte då far han säga till isf:/ efter kemin har vi matte det skall bli ganska kul hoppas jag får gjort någonting där. men det tror jag att jag får om jag sitter själv jag får nog göra det.............?????  efter skolan ska jag rida vid fem det blev ändring på när jag skulle sluta så jag har två gånger kvar att rida.

ja ja nu ska jag dö av trötthet för jag orkar inte med denna stygga värld.

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards