Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Rebecka - 11 mars 2008 10:43

på måndagen åkte jag ner till pappa som bor i Halmstad jag åkte tåg som vanligt å det tog typ 20 000 timmar det var så tråkigt men jag läste lite biologi när jag kom fram till halstad kom pappa å hämtade mig då åkte vi till min brors golfträning det var lite sådär men jag är typ hans favorit syster så vad gör man inte för sin 6-årige bror;P

när vi kom hem så var det kram kalas;D efter det så åt vi mat jag kommer inte ihåg men det var gott iaf eftersom det var Maud (pappas sambo) som hade gjort det hon äger på att laga mat:D

på tisdagen tog jag en lång sovmorgon jag gick upp vid typ 11.00 då gick jag upp å fikade frukost sen så plockade jag ner alla tallrikar i diskmaskinen, efter det så gick jag å kollade på TV sen så gick jag en lång promenad med mina underbara hundar Rasmus och Minna:D vi gick ner till havet å gick utefter stranden det var mysigt sen när jag kom tillbaka så gjorde jag inte nåt specielt.

detta var min måndag jag kommer att blogga mer så ni får läsa om hela min vecka;P     

Av Rebecka - 11 mars 2008 08:40

jag vet, jag vet jag har inte bloggat under en hel vecka men jag tror att ni har klarat er bra utan mig ni har förmodligen övergivit min blogg för att jag inte har skrivit men jag förstår er<3

men nu hoppas jag att ni kommer att börja läsa min blogg igen jag lovar å svär på att jag ska blogga hela veckan;P

nu sitter jag på  första lektionen efter sportlovet igår (måndag) så var alla naturare lediga för att alla NV lärare hade studiedag typ;P

men iaf jag sitter iaf på biologi lektion med roysan vi håller på att gå igenom en lathund (en sammanfattning av det komande provet.

men efter denna blogg skall jag blogga om hur mitt lov har varit;P 

hejsvejs pussgurkor 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards