Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Rebecka - 12 mars 2008 19:35

sitter på rummet å har precis skrivt klart mitt CV :/ jag är så trött på allting nu jag förstår inte varför?????

men men det är väll för att de är redovisning imorgon å prov på fredag åsså måste jag göra spanska läxan som skulle ha varit gjord idag:( men det är bara att kämpa:D nä nu ska jag dra å äta mat jag är så hungrig   

Av Rebecka - 12 mars 2008 15:19

hej jag sitter hemma å pluggar som en jävla gris! det är spanska, matte å biologi i måndags var allt lungt men nu är det som man måste göra allt på samma gång!

NU SKA JAG GÖRA KLART LATHUNDEN!!!!! till biologin jag ska ha minst VG på provet annars går jag å hänger mig jag bryr mig inte om att ni vill att jag ska jag är endå bara en blastning på samhället:(

Nä nub ska jag gå å plugga så jag slipper hänga mig hejdå alla bloggare    

Av Rebecka - 12 mars 2008 12:23

på onsdagen så gjorde jag samma sak som dagen innan men jag gick å hämtade lowe och ellen på fritids å gick till pappas jobb där så tog vi bilen från hans jobb till ellens konstskola när vi kom fram så var jag ju bara tvungen att gå in p titta det var skrot överallt man ville bara stanna kvar och se vad det varför något skräp.

Vi lämnade ellen där å resten av oss åkte iväg å handlade sen åkte vi hem å myste sen sa var det bara middag när vi hade hämtat ellen sen satt jag framför TV tror jag.


Av Rebecka - 12 mars 2008 11:59

idag började jag skolan 8.25 jag han i tid till spanska lektionen vi gick igenom olika tempus - tidsformer efter det så såg jag att anton var jävligt trött å de visade sig att han hade varit vaken till typ 11 eller nåt åsså funderade han på att ringa mig men han gjorde inte det för att han trodde att jag var arg men varför skulle jag vara arg för det finns ingen anledning förutom att jag fick reda på att det gick as dåligt på matte provet men det gör det på alla matte prov satt men jag måste höja mitt betyg där annars kommer det inte att gå bra:(

iaf efter spanska hade vi engelska då tittade vi på film i skolans filmsal vi såg The negotiater jag har sett den förut det handlar om en polis som blir oskyldigt anklagad till att ha mördat sin kollega och om hur han försöker bevisa sin oskuld.

Efter engelska hade vi lunch det var potatis med fisk eller nån konstig köttbiff eller den vegetariska biffen. vi hade ganska liten lunch rast men efter den iaf så hade vi biolgi lektion och det är på den lektionen jag sitter på nu och jag slutar 13.05 men jag tror att vi får sluta när vi är klara med labben å det hoppas jag att vi är snart:D

Av Rebecka - 12 mars 2008 11:51

På tisdagen förra veckan så tog jag sovmorgon som jag iofs tog hela veckan när jag vaknade så gick jag upp å tog hand om disken som jag oxå gjorde hela veckan sen så gick jag å tittade på tv efter det gick jag ut med hundarna. När jag gick med hundarna så ringde pappa å sa att han ville att jag skulle gå till hans jobb för att få se hur han har det nu.

Så jag gick hem med hundarna och gick vidare till pappas jobb. Det var inget specielt med det ett vanligt kontor bara. Jag åt lunchen där jag fick köttbullar och makaroner. sen så gick jag hem å va med Fanny (det är min låtsas syster)

      

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards