Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

innehålet i påskägget är snart borta

Av Rebecka - 22 mars 2008 17:44

sittter å lyssnar på P3 å väntar på att maten ska bli klar jag tror det skulle bli kassler å ris eller nåt liknade:P nu har jag paranoid städat klart det ser jättebra ut om man jämmmför med tidigare.......det var ingen vacker syn då jag har snart ätit upp mitt påskägg mamma tror fortfarnade att jag är en liten flick för jag fick gå runt på en liten skattjakt innan jag hittade det bakom soffkuddarna......... haha det var ganska kul att se hur roligt mamma hade åt mig när jag sprang runt å letade bland all kudddar..........hahah

snart ska anton komma hit och om hans mamma följer med så kommer det att bli första gången hon och min mamma kommer att träffas haha........ det har endå gått typ 5 månader sen vi blev tillsammans det är ganska ovanligt tycker jag för att min mamma måste typ veta vem jag ska till å ha pratat/träffat kompisens föräldrar innan jag får komma dit men ja ja min mamma har ju iaf träffat antons pappa åsså har hon ju träffat anton ett antal gånger.

nu ropar mamma å säger att det är middag så jag ska dra hejdå:P        

 
 
Anna

Anna

22 mars 2008 19:31

haha hur kan det komma sig att dom inte har träffats :O haha fan vad roligt :P

http://ostkrokar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 13 augusti 2010 11:54

Har bytt bloggplats så nu bloggar jag på wordpress.com istället, här kan ni titta in på min blogg. Ciao ...

Av Rebecka - 7 juli 2010 19:49


Alla studentbilder som kommit hem i brevlådan har varit helt underbar men det viktigaste de som kommer förfölja en hela livet klassfoto där ser jag så jaevla hemskt ut det är inte klockt gudaran måste hata mig.       Bild på från den stora dage...

Av Rebecka - 7 juli 2010 00:41


Dagen har varit underbar, dagen har tillbringats med darling på stan där både han och jag inhandlade nödvändiga och önödiga ting. Eftersom jag/vi inte har någon riktig garderob att lägga våra kläder i utan jag har två byrålådor att  lägga alla mina k...

Av Rebecka - 5 juli 2010 10:37


Som morgonpyssel så har jag fått på mig en ansiktsmask som är gjord på kakao och lite annat så såhär ser jag ut just nu    Som ni ser ett riktigt chocolate face men nu ska den äntligen bort efter långa 15 minuter, efter det blir det lite brunch s...

Av Rebecka - 4 juli 2010 23:34

Sitter i sängen och ska strax lägga mig för att sova för att imorgon är jag äntligen ledig hör ni det ledïg fyfan vad skön det ska bli. Jag ska försöka komma upp i tid imorgon så jag inte missar en sekund av den härliga dag som kommer bli imorgon. ...

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards