Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Rebecka - 12 maj 2008 13:57

Sitter på kemilektion och ska igentligen lyssna men som ni vet är jag inte så duktig på att göra det;) jag har helt inte bloggat på en tid för att jag inte har haft tid. Istället för att skriva på min blogg så har jag jobbat ute i min mormors trädgård blä vad det är tråkigt/jobbigt men jag har blev lite brun iaf så det kom ju någonting bra utav det hela:D


Igår var jag på träning och det var ganska kul vi fick göra lite försvars övningar. Så båda mina armar är typ fulla av små och stora blåmärken så jag ser fläckig ut. usch ;( 


När jag kommer hem från skolan ska/måste jag jag plugga som en dåre för att jag har samhälls prov imorgon + engelska uppgifter + ett kemiprov på fredag + ett hemprov i biologi som ska vara klart på måndag. jippi;D eller inte jag håller på att dö för att jag har sån ångest för att jag inte ska hinna med allt detta.


Nu ska jag prova och lyssna jag får se om mina öron sitter kvar eller inte när våran lärare har pratat klart;P    

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards