Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Rebecka - 16 maj 2008 08:55

Sitter på min första lektion som är biologi just  u så känns det väldigt blä!!! Vill inte vara på skolan idag vill bara gå hem och städa och drika varm cholklad för jag har svin ont i halsen jaevla älskade anna att du måste gå runt och smitta mig;( Idag har vi en väldigt lång dag först nu har vi biologi som jag sagt, sen har vi engelska men  då har vi inte engelska för att en del i våran klass ska ha engelska nationella så resten har fått uppgifter som vi ska jobba med. Sen har jag lunch det är Kycklingwok med fullkornsris som alltid så låter det gott men det kommer förmodligen att vara blä som vanligt. Men man kan ju alltid hoppas på att de ska smaka gott. Ja vart var jag jo efter lunch ska vi ha kemi (prov), mentor och sist men inte minst matte.  


Efter skolan kommer det att bli betydligt mycke roligare för Anton ska följa med mig hem och sova hos mig från idag till söndag. Nu orkar jag inte skriva nå mer om mitt liv men jag kanske orkar sen vi får se. Puss och kramkalas;)

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards