Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Rebecka - 21 maj 2008 16:46

Sitter hemma och räknar lite matte tänkte att jag ska börja läsa lite till samhällsprovet som jag har imorgon. Idag känner jag mig glad, det gjorde jag inte när jag var på skolan eller inte när vi var på exkusion. Jag vet inte varför men jag blev bara less på allt. Men nu är jag iaf glad:D Ni kommer förmodligen få se lite bilder imorgon från exkusionen.


Nu är det bara 14 skoldagar kvar om man inte räknar med idag och helgerna tänk att det är så kort kvar för mig och mina klasskamrater i årskurs ett. Det känns helt otroligt för jag tycker att det har gått så himla fort. Jag är glad för att jag kommer komma tillbaka till samma klass efter sommarlovet för jag har den bästa klass som finns:D Tänk under årskurs ett har jag hitta min pojkvän som är helt underbar och som jag vill leva med i resten av mitt liv. Åsså har Anna kommit in i mitt liv å Pernilla och Fanny<3 älskar er. Plus att Anna har också skaffat sig en pojkvän under den gångna årskursen.


Det jag ska hinna innan sommarlovet är:

Imorgon torsdag ska jag ha Samhällsprov.

27/5 Tisdag ska jag, Anna och Erika gradera till gult bälte i taekwondo.

28/5 Onsdag ska min recension vara inne om eng boken.

29/5 Torsdag ska jag ha nationella prov i matte B kursen ( jag ska träna så att jag minst får ett VG). Sen ska jag och mammis på körskolan på info så att mammis kan övningsköra med mig.


Sen har jag inget mer inplanerat jag vet att det ser lite ynkligt ut men jag ska ju hinna en massa annat oxå som att träna, vara med friends, vara med Anton och en massa annat.


Nu ska jag läsa min samhälle så att jag får ett väldigt bra betyg imorgon:D Puss på er alla stora och små smurfar;D       

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards