Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Rebecka - 3 maj 2008 21:17

Jaha nu har jag alltså byt fråga det för att jag vill kolla om jag har mesr manliga eller kvinnliga läsare dels för att det skulle vara kul att veta och för att jag ska kanske byta inriktning på min blogg.

Kanske kommer den att handla om motorcyklar eller kanske om djur eller mode/smok jag vet inte riktigt än men en sak som är säker ni kommer alltid att få dras med att jag kommer att skriva om mitt eget liv.


Jag har ett litet förslag antingen kan ni rå dissa mig eller så kan ni vara snälla mig och jag hoppas att ni är det senare. Förslaget är om du länkar till mig så länkar jag till dig på så sett får vi andra/nya läsare.


Detta förslag skriver jag för att som ni kanske har sett så har jag inte världens högsta läsarsiffror. Men jag har iaf en önskan om mer. Om du tycker att jag skriver om helt världelösa saker så kan du ju ge förslag på vad du vill att jag ska skriva om så kan jag se vad jag kan göra. Nog med allvar ska dra. Ses en annan gång!!!!   

Av Rebecka - 3 maj 2008 17:25

Var på friskis & svettis för en stund sedan och när jag kom dit hörde jag en rocklåt så jag blev lite glad för de brukar bara ha loj musik men idag var det riktig musik;) När jag kom hem åt jag rester stekt potatis och korv sedan drack jag mitt första glas saft för i år det var svartvinbär saft det var jättegott:D Sedan drog jag upp byxorna för att solen skulle få värma mina vinter vita ben det var så skönt:D Nu tänkte jag att jag skulle börja räkna matte men jag är på ett svin konstigt tal som jag inte fattar någonting på så då är de ju lite svårt. Nån som vill hjälpa kanske?;)

Ska gå ut i köket nu å kolla vad som försigår där......

kanske skriver sen pusshej<3      

Av Rebecka - 3 maj 2008 12:03

Idag tänkte jag faktist plugga hela dagen tänkte göra klart två lathundar plus börja med biologi hemprovet. Sen om jag har mer tid efter det tänkte jag göra matte och läsa i engelska boken:P....... Gud vad jag låter som en plugghäst men ni ska veta att jag tycker inte direkt om att plugga men jag måste ju för att förstå nåt utav vad lärararna säger.......:/ Igår kväll så satt jag och pratade med Anton på msn och då kom vi på den brilianta idén att jag skulle åka till honom och sova där till idag så att då var det bara att be brorsan med min snällaste och gulligaste blick om han kunde tänka sig att skjutsa mig dit, de kunde han så då var det pakning på tre röda sekunder sen bar det av till the anton house;D När jag kom dit så satte vi oss och tittade på talang det var lite små mysigt att sitta och hålla hand och pussas nångång då och då;) Men nu måste jag plugga!!! Kramis!!!;)   

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards