Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Rebecka - 6 maj 2008 13:04

 Det är hår i påsen!!!!!!!!!!! FAN vad äckligt!!!! Sitter och äter godis ur Annas godispåse åsså ser jag det ett litet svart hårstrå. USCH!!!!! Kan ni tänka er att sitta och stirra ner i en påse med godis åsså ett hårstår ovan på och ni förstår att ni har suttit och ätit ur en påse där någon annans hår ligger urk.  

Av Rebecka - 6 maj 2008 09:24

 

Datanörden.

(Homo Sapiens Nördus Binarius)


Datanörden är en allt mer och mer förekommande varelse. Detta på grund av det ökande intresset för programvara, kretskort och Joltcola. En datanörd känns lättast igen på gamnacken, de stirriga ögonen och en klena eller överviktiga kroppen. Om det ändå inte kan avgöras om exemplaret är en datanörd eller ej, så lyssna efter speciella datanördslätena KLOCKAN ÄR LEET!, skicka Jolten, jag pwnar dig, n00b, hax, lol, roflcopter, FAN! och Hurra!


Datanörden påfinnes i sina hålor (se nedan), i lanlokaler och ibland också på balkonger, då sittandes med en bärbar dator. Datanörden har en stor utspridning över hela världen, men med koncentration i Europa, Nordamerika och Nordöstra Asien.


Datanörden är en allärtare, men lever i regel på Joltcola, gamla pizzabitar och tacobuffé på någon resturand i stan. Ibland vissa extremafall har datanörden observerats äta vanlig mat såsom gurka, tomat och lax. Men detta förekommer endast när det inte finns tillgång till pizza i huset och Bite Line har stängt för dagen.


Datanörden lever i regel ensam i en mörk håla nånstans i ett hyreshus. Dock kan det vara svårt att ta sig in på datanördens område p.g.a högvis med kläder, joltburkar, överblivna pizzakartonger och att motivet för att över huvud taget försöka gå in i nörd-hålan brister vid dörren på grund av den otroliga lukten.


Eftersom set inte finns en chans att Datanörden skulle vara nog attraktiv för att någon av det motsatta könet skulle bli attraherad, är det extremt sällsynt att Datanörden förökar sig. Om det skulle hända att en Datanörd hamnar i ett seriöst förhållande kan någon av det följande saker inträffa. a) att den slutar upp med att sitta vid datorn och därför bli utstött av sin flock eller b) att den inte kan överge datorn och blir därför ensam igen efter max 6 månader.


Under de observationer som gjorts på en datanörd så har den så klart befunnit sig framför en dator. Det den sysslar med är oklart men det verkar vara en blandning mellan dataspel (såsom Counter-Strike, Battlefield och World of Warcraft. Den har även hittats sittande framför en mindre version av datorn, så kallat Tevespel (spel såsom Kingdom Hearts, Final Fantasy och Mario Kart), och befinnit sig där i timtal utan att flytta på sig.


Några psykiska analyser är svåra att utföra därför att Datanörden verkar inte kunna kommunicera öppet med vanliga människor. En gång om året ordnas det till ett stor-lan (Dreamhack) för att kunna observera Datanörden och förhoppningsvis kunna dra några slutsatser om hur de tänker.

Av Rebecka - 6 maj 2008 08:43

Sitter och har biologi lektion där våran lärare går igenom en massa som jag inte ooorkar förklarar;P Sammtidigt som jag sitter och lyssnar på detta så skickar Anna en internet sida via msn åsså skriver hon att jag ska läsa andra inlägget uppifrån å va fan får man se, jo att våran instruktör tyckte att det tog alldeles för lång tid för oss att springa runt sidsjön, jag som var så stolt att jag ens kom runt vad fan förväntar han sig, här har vi en tjej som har sprungit nångång men inte ofta alls. Åsså  tycker han att man ska springa runt Sidsjön på några jävla sekunder. Jag blir så arg!


Ja nu har jag fått bloggat av mig min ilska så nu är jag glad igen:D Ska lyssna nu när jag är på bra humör;D Vi ses!!!:)

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards