Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Rebecka - 15 maj 2008 20:21

 

Hej alla fina blogg läsare, för en stund sedan så satte jag mig på min fina blåa kymqo ;) och brummade iväg vilken känsla när man har varit utan den i flera månader. Jag blev fri, fri som en fågel för en stund;P

Sen när jag gick in i värmen igen så kom känslan att jag inte har pluggat så mycket som jag egentligen borde idag;) Så nu när jag har skrivit klart ska jag storm plugga men jag kommer förmodligen inte att förstå någonting och få IG eller G-;( Men jag har inte varit en duktig flicka och pluggat så jag får skylla mig själv:(


Vi hörs imorgon alla bloggnördar;)


Av Rebecka - 15 maj 2008 08:46

God morgon sitter på skola med Danne på skolan pratar lite skit;)  Jag börjar igentligen 9.50 typ men jag trodde att vi började 8.25 så jag blev lite halv arg när jag märkte att det var så. När vi börjar så ska vi ha samhälle sen har vi samhälle igen och sen idrott men jag ska inte gå på de två sista lektionerna för att jag ska dra till ungdomsmottagningen ;) jättekul eller inte..... Efter det ska jag dra till träningen kl 18.30 sen om jag får nån tid i mellan så ska jag rå plugga kemi för som ni hörde igår se blev det inte så mycket......;P nu ska jag fortsätta vara trevlig;) puss och kram i blåbärs skogen!!! 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards