Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Rebecka - 13 maj 2008 17:00

Jag längtar efter att få vakna upp i sommarstugan med Anton brevid mig i sängen. Längtar efter att få en godmorgon puss på kinden och sammtidigt känna känslan av att jag vill ligga kvar i min varma sängen tillsammans men min kissblåsa håller på att spricka. Jag vet inte vad som är så speciellt med den känslan men det är någonting;P.......   

Jag längtar också efter att få gå ut på sommarstugans veranda i bara bikini och linné och titta upp mot en klar blå himmel. Känna solens som strålar ut sin värme på min kropp.

Nu är det bara ca 22 dagar skoldagar kvar i skola (bara räknat med dagar som man går i skolan) Nu ska jag fortsätta göra mitt hemprov.


Av Rebecka - 13 maj 2008 11:52

Sitter på min andra samhällslektion idag;P Förra lektionen var också samhälle då hade vi prov i Samhällets Ekonomi när jag satte mig ner för att skriva så trodde jag att det skulle gå åt helvete men det gick otroligt nog jättebra det jag vet nu är att jag missade på två frågor men jag hoppas på en MVG iaf;D Nu denna lektion har vi börjat med ett nytt kapitel i samhälls boken

Ekonomisk politik  det låter ju jättekul!............ Eller inte!!! 

Bloggar nåt sen hejdå;D 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards