Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Rebecka - 22 maj 2008 18:24

Är hemma nu och tittar på lite olika hemsidor med kläder och jag blir så sugen på att trycka på köp knappen för allt ser ju så fint och perfekt ut:D Men dels så måste jag spara just nu, jag får tänka på att alla kläder är inte så perfekta som de ser ut:((


Idag har jag haft exkusion med femmor det var varken roligt eller tråkigt inget spec hände utan vi gick funt till olika stationer och berättade lite om Linné och lite annat. Efter det var det lunch, jag åt majs och kall makaronisallad med vitlökssås det var ganska gått. sen hade vi samhälls prov och jag tycker att det gick bättre än väntat så det var kul:D Sen när alla var klara med det så bar det av till sporthallen. Jag hade cykeln idag så Anna åkte med mig vi har faktist blivit riktig bra på att balansera på cykeln;) Ja iaf när vi kom fram så gick vi och byte om och jag märkte att jag hade glömt mina jympaskor hemma och vi skulle vara ute så de var inte så lyckat men jag hade mina ballerina skor på mig så att jag kunde vara med iaf. När vi var klara så gick vi upp och då märkte vi att det inte var nån där det var ju lite mysko då cyklade vi iväg till Västhagen för det var där vi skulle vara och där var alla som tur var;D På idrotten hade vi frisbee och fotboll det var kul men sen på slutet så skulle vi göra frisbee stafett och då var det min tur åsså började det blåsa som fan och hela tiden så rullade den iväg åt fel håll en vad den skulle:( Så mitt lag förlorade men vad gör de om 100 år = ingenting;D Anton följde med mig hem och då fick vi fika skorpor med mormor & morfar, mammis och brorsan det var ganska trevligt. Sen gick jag och Anton in och myste lite på sängen. Sen hjälpte han mig en sanbbis med matten inna han drog hem. Nu ska jag börja skriva på en engelska grej som jag har till på onsdag nästa vecka

Hej då min underbara smurfar.    

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards