Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Rebecka - 1 maj 2008 18:50

Halloooo alla snälla som läser min blogg, idag har jag varit lite nere men det är förmodligen för att jag har typ inte varit ute någonting idag:( plus att jag är hungrig:( men ja ja pest och pina åt sidan idag har jag städat så mitt rum ser faktist bra ut:) Sen har jag tittat på American Pie presents BETA HOUSE en väldigt bra film måste jag säga iaf för killar för det är mycke skratt plus enormt mycke bröst, eller ja kanske inte enormt men ganska mycket. Igår var Anton och jag på birsta, vi åt lunch där på Mac Donalds det var kanske inte jättenyttigt eller jättegott men Anton ville äta där så då fick jag ge med mig:P

 Men nu orkar jag inte skriva någonting mer...... ska gå och ta en bit av kakan som mamma har bakat....mmmmm Hejdå! 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards